Avatar billede pallepop Nybegynder
03. august 2004 - 11:05 Der er 7 kommentarer

User controller loaded i events

Hej Eksperter.

Jeg har brug for at kunne hente redigerede tekster (textbox) fra et datagrid som ligger i en usercontrol, der bliver loaded via en anden user control.

Jeg kan godt editere de data som der bliver hentet når user controllen bliver loaded. Men når jeg kommer ind i update-eventen, får jeg det tekst-værdier som lå der da den blev loaded, istedet for det som er skrevet ind i editmode.

Håber at nogen kan give mig et kvalificeret svar.
Avatar billede pallepop Nybegynder
03. august 2004 - 11:06 #1
Der bliver ikke databinded inden jeg prøver at hente værdierne ud.
Det kan se ud til at det kan have noget med at jeg har en side som loader en control, der via en event loader en anden control, hvis event bliver forstyret (overrided) af en en pageload eller lign.
Avatar billede snepnet Nybegynder
03. august 2004 - 11:45 #2
Hvis du i et event (fra f.eks. en knap) loader en kontrol fra scratch - vil du ikke kunne abbonnere på de events den loadede kontrol fyrer.
Det er logisk nok... Det er jo udelukkende den handler der håndterer det første event, der kan abbonnere på de events den nye kontrol kan fyre, og efter et postback rammer du givetvis ikke den første eventhandler, hvorfor du ikke får tilknyttet handler af evented i den loadede kontrol.
Damn.... det blev lidt sort :o)
Er du med på den ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. august 2004 - 17:07 #3
Hvordan går det her pallepop ?
Avatar billede pallepop Nybegynder
09. august 2004 - 09:09 #4
Tak for interessen og komentaren.... Jeg endte med at refakorere om lave user kontrol- koden på samme side. Tiden var ikke til den store fordybelse i vanskelige emner.
Avatar billede pallepop Nybegynder
09. august 2004 - 09:10 #5
Kan man ikke længere lukke for et spørgsmål ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. august 2004 - 09:14 #6
Du kan acceptere et svar - hvis du synes svaret var kvalificeret :o)
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. februar 2007 - 20:06 #7
Kan vi lukke her?
Mvh