Avatar billede hfrontdk Nybegynder
03. august 2004 - 09:34 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Drag n' drop filer til brænd i XP

Jeg lurer på om det er muligt at flytte filer over på et brændbart medie (f.eks DVD-R) direkte fra Stifinderen, så man er fri for at gå igennem Nero?
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. august 2004 - 10:08 #1
Du åbner bare dit brænderdrev fra My Computer, og drag n' dropper det du vil brænde over på drevet.

Mvh. le_bon
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
03. august 2004 - 21:36 #2
Den brokker sig over det ikke er en CD når jeg prøver med en DVD.
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. august 2004 - 22:15 #3
Men er det en DVD-brænder du har? - Eller bare en alm. brænder?
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
04. august 2004 - 07:56 #4
DVD-brænder.
Avatar billede le_bon Nybegynder
04. august 2004 - 10:18 #5
Hmmmm....så er det nok fordi man kun kan brænde almindelige CD'er uden ekstra software.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
04. august 2004 - 12:11 #6
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
04. august 2004 - 13:29 #7
wizaxjb >> Findes muligheden der eller hvad prøver du at sige?
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
04. august 2004 - 13:56 #8
jeg prøver på at sige, at du skal nok først opdatere din Windows..... (via ovenstående hjemmeside.)
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
04. august 2004 - 14:19 #9
Ved du det eller er det et skud?
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
04. august 2004 - 14:20 #10
Det er altid et godt sted at starte, og jeg ved at der er en opdatering til noget brænderværk, men da WindowsUpdate er temmelig maskin-specifik, kan jeg ikke med 100% garanti sige det.

Derudover er det altid en god ide at holde sin Windows Up to Date.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
04. august 2004 - 14:35 #11
alternativt kan du prøve:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;826510

Den er godt nok til DVD-RAM, men man kan da prøve....
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
04. august 2004 - 19:49 #12
Der var ikke noget på windowsupdate. Det andet link ligner noget af det jeg oplever - jeg får denne fejl:
D:\ is not accessible.
Incorrect function.

Umiddelbart kan det ikke lade sig gøre "However, the service does not support DVD media.".
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
05. august 2004 - 00:03 #13
jeg går ud fra at du HAR downloaded alle updates på WindowsUpdate?
Der kommer flere, selv efter man har valgt alle updates, og installeret dem, så kommer der fixes til fixene  næste gang man går derind....

Hvis du vil gøre dig forhåbninger om at det skal virke med native WinXp, skal du igennem WinUpdate.
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
05. august 2004 - 09:10 #14
Ja, alt er installeret.
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
06. august 2004 - 16:37 #16
Jeg prøver lige at se på det.
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
30. oktober 2004 - 14:24 #17
Lukker - Iomega understøtter desværre ikke mit drev. Læg et svar dem som vil have point.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
01. november 2004 - 08:12 #18
nej tak... jeg springer over....