Avatar billede cooglin Nybegynder
03. august 2004 - 07:50 Der er 5 kommentarer

Om mit bundkort understøtter 8x agp

jeg står og skal købe nyt grafikkort, men jeg ved ikke om mit bundkort understøtter 8x agp. computern er en medion(bambus computer)cpu 2,4
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. august 2004 - 07:58 #1
Hent everest som kan fortælle dig hvilket bundkort du har i maskinen:
http://www.snapfiles.com/get/everest.html

Når du har fundet bundkortsnavnet kan vi finde informationen på nettet.

Alternativt kan du prøve at gå i bios og se om der er en indstilling hvor man kan sætte agp hastigheden om mellem 4* 0g 8*. Den mulighed er der i nogle nyere bundkort.
Avatar billede dragox Nybegynder
03. august 2004 - 07:59 #2
der findes mange programmer der kan læse din hardware
det er bare at søge ;)
Avatar billede cooglin Nybegynder
03. august 2004 - 08:11 #3
ref. skal bruge nyt grafikkort men ved ikke om mit bundkort understøtter 8x agp

Motherboard Navn    MSI MS-6533(G)
Avatar billede kenp Novice
03. august 2004 - 08:27 #4
Avatar billede peet-49 Novice
03. august 2004 - 09:22 #5
Grafikkortene er bagudkompatible, og der er næsten ingen forskel i ydelsen 4x og 8x