Avatar billede mirro Nybegynder
02. august 2004 - 20:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at lave HD større ved flash ?

Har en kammerat der læser noget fancy computerværk (kan ikke lige huske hvad det er...)

Han mener at man kan lave en 80 GB HD om til en 300 GB hvis man kan læse de informationerne der sidder i en chip på HD og derefter skrive de informationer der ligger i en 300 GB HD ned på chippen istedet ??

Det lyder i mine ører MEGET mystisk - men er der en der har erfaringer med dette, evt henvisninger...

Såfremt det altså er muligt ;)
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2004 - 20:24 #1
det kan man ikke....
Avatar billede hamlet Nybegynder
02. august 2004 - 20:24 #2
En slags overclocking af density'en på HD'en?  :P
Avatar billede -hyber- Nybegynder
02. august 2004 - 20:26 #3
Umuligt! Det kan ik lade sig at gøre!
Avatar billede mirro Nybegynder
02. august 2004 - 23:12 #4
Jeg vil også mene at det svarer til at man kunne lægge en cd i solen og vupti er det en dvd...

Lader lige spørgsmålet være åbent et par dage - det kan jo være der sidder en derude med en flashet HD (tvivler)
Avatar billede dmcn Praktikant
02. august 2004 - 23:50 #5
Jeg har selv set en artikel, der omhandler netop dette. Der var fremgangsmåde beskrevet, og meget upræcise svar på om det rent faktisk virker. Desværre har jeg ikke længere linket, men falder jeg over det, skal jeg nok sige til.