Avatar billede s_albion Nybegynder
25. februar 2001 - 16:39 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Logo hvordan?

Jeg skal til at lave et logo til en foreningsside. Siden er færdig ,men jeg mangler bare logo`et! Kan Eksperten anbefale et freeware/shareware program hvor jeg selv kan lave et logo? Programmet skal være MEGET let at gå til.
Venligst
s_albion
Avatar billede blood Nybegynder
25. februar 2001 - 16:41 #1
Jeg kan anbefale Paint Shop Pro www.jasc.com
Avatar billede Beach Mester
25. februar 2001 - 16:42 #2
Du kan altid bruge Paint Shop Pro, det er gratis at bruge og kan det meste af det du nogen sinde vil få brug for. Skal der arbejdes proft. med billeder kommer man ikke uden o PhotoShop, men det er IKKE nemt at bruge for en begynder og så skal du også lige bløde 6.000,- dask for det. Måske lidt rigeligt for at lave et logo:-)
//Beach
Avatar billede fcs Novice
25. februar 2001 - 16:43 #3
Helt gratis er det jo ikke. Du kan hente en gratis version som virker i 30 dage på www.jasc.com men gratis: Nej
Avatar billede Beach Mester
25. februar 2001 - 16:43 #4
Du kan som regl altid finde Paint Shop Pro på forside cd-rommererne der følger med de danske computerblade.
//Beach
Avatar billede Beach Mester
25. februar 2001 - 16:45 #5
>>>fcs:
OK, det er ikke gratis at bruge, men hvis manden kun skal lave et logo og det ikke tager over 30 dage at lave det, skal han ikke til lommerne. Det var der jeg ville hen:-))
//Beach
Avatar billede fcs Novice
25. februar 2001 - 16:46 #6
OK
Avatar billede s_albion Nybegynder
25. februar 2001 - 16:51 #7
Tak for de hurtige svar. Jeg er allerede igen med at downloade. Meeeen hold da kæ.. hvor går det langsomt ZZzzzzz. Max overførsel 15 KB/sek.
Jeg vender tilbage senere.
s_albion
Avatar billede s_albion Nybegynder
25. februar 2001 - 16:55 #8
rettelse> jeg er allerede IGANG
Avatar billede Beach Mester
25. februar 2001 - 16:56 #9
Danmarsk er et dajligt sprog
Avatar billede lauer Nybegynder
25. februar 2001 - 17:08 #10
*lol*
Avatar billede pheromaster Nybegynder
25. februar 2001 - 17:41 #11
Adobe PhotoShop 6.0 det er det bedste grafik program. ( hvis man går efter designet, logoer osv) Jeg kan godt sende det til dig over icq. har du icq?
Avatar billede Beach Mester
25. februar 2001 - 17:46 #12
Det er IKKE lovligt at formidle piratkopier her på Eksperten!!!!!
//Beach
Avatar billede prodic Mester
25. februar 2001 - 18:23 #13
way to go Beach!
Avatar billede Beach Mester
25. februar 2001 - 18:52 #14
>>>prodic:
Skal jeg bløde skal de andre sgu oxo:)
//Beach
Avatar billede prodic Mester
25. februar 2001 - 18:58 #15
Man lærer af sine fejl...og du har den rigtige holdning.
Avatar billede s_albion Nybegynder
25. februar 2001 - 20:11 #16
Ja det er ikke lige til! Jeg syntes det ikke falder mig lige for hånde Paint shop pro. Men det tager jo også tid. For mig at se mangler der en del brugermuligheder mht. streger og farvelægning, men det kan være der er noget jeg har overset eller også indeholder programmet ikke det jeg ønsker. Men om alt er, skal der jo deles point ud. Jeg har accepteret blood for han/hun`s hurtige svar, først mølle først malet. Men jeg er stadig åben for nye programmer. Jeg er tilfreds med psp, men det mangler øjensynligt lidt af det jeg kunne bruge. Tak til alle som har været med til lidt hjælp.
s_albion
Avatar billede Beach Mester
25. februar 2001 - 20:21 #17
Der findes en masse >prog. som kan klare dit problem, men de fleste kan du ikke finde hjælp til her på ekspersen så et godt råd hvis du vil have en hjælper herfra er at holde dig til det der bliver anbefalet. Paint Shop Pro kan en masse ting og sager, og kan med stor sansynlighed også hjælpe dig med at lave et logo (+++ mange andre ting) til dine projecter. Hvis du går helt op i spåner med programmet så er der lavet flere hæfter på dansk til 38-80 dask so kan hjælpe dig godt på vej i PSP.
//Beach