Avatar billede seifert-king Nybegynder
02. august 2004 - 08:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sløv download..

Jeg har en 10mbit forbindelse på prøve fra Nesa.

Jeg har dog imidlertid haft nogle problemer med den i et stykke tid.

Min upload speed ser ud til at virke fint, derimod downloader jeg meget langsomt. 3 kb/s eller deromkring, hvilket gør forbindelsen ulidelig. Når jeg skifter til min 512/512 forbindelse virker den helt fint, altså ca. 50 kb/s.

Nogen anelse om hvad problemet kan være?
Avatar billede xtcy Nybegynder
02. august 2004 - 08:46 #1
Ring og snak med Nesa ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. august 2004 - 09:39 #2
Avatar billede peter_e Nybegynder
04. august 2004 - 05:45 #3
Proev ogsaa speed testen fra http://www.dslreports.com - koer ogsaa deres Tweak Test for at se om din PC er sat op til DSL forbindelser.

Og proev evt ogsaa at downloade 'noget stort', fx StarOffice eller lign ved hjaelp af en download manager som maksimerer download hastigheden ved at simulere at der er flere brugere samtidig, find den paa www.speedbit.com .
Avatar billede seifert-king Nybegynder
02. december 2005 - 21:47 #4
Afsluttet tråd!