Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. august 2004 - 08:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Database needs to be in single user mode

Jeg får denne fejl på master og msdb databaserne, men ikke model:

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Repair statement not processed. Database needs to be in single user mode.

Alle 3 databaser indgår i en maintenance plan som tager alle databaser. Jeg kan godt forstå hvad der går galt, men hvorfor og hvad kan jeg gøre for at forhindre det igen?
Avatar billede gudjon Nybegynder
02. august 2004 - 08:49 #1
Det nemmeste at gøre er at slå op i SQL Server books under f.eks. "single-user mode". Den fortæller præcis hvordan du løser dit problem.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. august 2004 - 09:05 #2
Hmmm.....fandt svaret på Microsoft's hjemmeside:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290622
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. august 2004 - 09:05 #3
Og kunne ikke finde noget i SQL Server bogen.
Smid et svar.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
11. august 2004 - 15:49 #4
Så lukker jeg igen