Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. februar 2001 - 14:22 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Gratis hosting

Hejsa

Er der et sted, hvor man gratis kan få en sql, som man kan bruger udefra også???

Altså jeg har et webhotel hos en udbyder, som ikke tilbyde sql, men kan man så ikke bare havde den et andet sted?
Avatar billede blood Nybegynder
25. februar 2001 - 14:29 #1
www.trab.dk kan jeg kan komme ind på den hjemmefra
Avatar billede lauer Nybegynder
25. februar 2001 - 14:29 #2
Du kan få det ved Freepaq -> de kræver bare at du har et domæne...
men det koster vist også kun 100 kr... mens selve hostingen er gratis
Avatar billede berg Nybegynder
25. februar 2001 - 14:30 #3
Eller http://www.whitehat.dk

.:Berg:.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. februar 2001 - 14:37 #4
berg virker whitehat, udefra også???

og hvor meget plads for man?
Avatar billede bacce Nybegynder
25. februar 2001 - 14:37 #5
Avatar billede bacce Nybegynder
25. februar 2001 - 14:38 #6
men klart den bedste er squ whitehat.dk
Avatar billede bacce Nybegynder
25. februar 2001 - 14:39 #7
yeps whitehat virker oxo udefra du skal bare bruge deres ip der hvor man normalt skriver \"localhost\" og så skulle den rulle
man har vist omkring 10 meg
det skulle være en standart i mysql

Bacce
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. februar 2001 - 14:40 #8
oki, 10 det er jo sådan set også veldigt, fint... For det er blot til tekst, og tal...
Avatar billede bacce Nybegynder
25. februar 2001 - 14:41 #9
yeps
jeg har en masse pis i min meen er ikke i nerheden af 10 megs enu *SSS*
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. februar 2001 - 14:46 #10
jeg venter lige med at acceptere dit svar blood. Jeg skal jo lige være sikker, på at sqlen, også kan fanges udefra...  Ellers er det jo en af de andre, som skal havde de points..
Avatar billede bacce Nybegynder
25. februar 2001 - 14:58 #11
hmm der er squ lang tid til den 2/3 *SSS*
og vil så lige tilføje at trab.dk er en af de mest ustabile servere som du kan finde
de har hele tiden en nede tid eller oxo er der en eller anden hacker som morer sig derinde
bare lige min kommentar

Bacce
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. februar 2001 - 15:00 #12
skod
Avatar billede blood Nybegynder
25. februar 2001 - 15:05 #13
bacce

Hvorfor stor du at de flytter serveren
Deres nede til var der fordi at de kørte deres server på en isdn linje
Og det med at der er hackere på deres server er kun sket en gang
Avatar billede blood Nybegynder
25. februar 2001 - 15:06 #14
Hvorfor tror du at de flytter serveren?
Deres nede til var der fordi at de kørte deres server på en isdn linje men flytter vist til en 1Megabit.
Og det med at der er hackere på deres server er kun sket en gang.

bare lige min kommentar
Avatar billede bacce Nybegynder
25. februar 2001 - 15:30 #15
hmm jeg ved at det ik kun er sket en gang da jeg kender en som faldt over trab.dk meen uden at lave ballade
og desuden skal det lige siges at trab.dk får en dom på nakken da de bruger warez ftp altså ulovligt såå kan bestemt ik anbefales
desuden har whitehat noget med nogle og 30 mbit da de bruger azeros linier
men fuck det jeg er squ ligeglad jeg har squ valgt at slette min acc hos trab da min kamarat kom og fortalte mig mit brugernavn + pass hor trab
så synes jeg det var ligemeget

Bacce
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
28. februar 2001 - 00:13 #16
Whitehat, har spærret for udefra hits...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
28. februar 2001 - 00:16 #17
trab er nede... :o(
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
28. februar 2001 - 00:20 #18
fs2 kan man heller ikke få forbindelse udfra... :o(
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
28. februar 2001 - 00:21 #19
så er der kun dig tilbage machomann, nå jeg men jeg kan da bare flyttet et af min domænes, over på deres server... som jeg ikke bruger til noget... :o)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
01. marts 2001 - 21:45 #20
Freepaq.dk virker ikke helt optimalt, du kan blandt andet ikke glemme i den.. :o(
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. marts 2001 - 12:37 #21
Hvis du har dit eget domæne kan du få gratis hosting hos Freepaq.dk, hvis du ikke har et domæna kan du købe et hos 1klik.dk for 49 kroner
Mvh. WebmasterDK
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
05. marts 2001 - 21:51 #22
og??? det jeg skulle bruge, var sql hosting, jeg har både domænes, hos freepaq, konto hos whitehat.dk..
Avatar billede exe-s Nybegynder
05. marts 2001 - 21:53 #23
www.Whitehat.dk du opretter bare en konto og så kan du bruge den og så får du mysql hvis du vil have det. det er rigtigt let
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. marts 2001 - 21:55 #24
hvis du har domain hos freepaq, så har du også en mysql database på mysql.freepaq.dk på port 3306
Mvh WebmasterDK
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
06. marts 2001 - 17:34 #25
Kommentar fra dalbjerg
28/02 2001 00:13:21    Whitehat, har spærret for udefra hits...

som sagt tiderligere... Så har de spærret for hits udefra..
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
06. marts 2001 - 17:35 #26
Kommentar fra dalbjerg
01/03 2001 21:45:03    Freepaq.dk virker ikke helt optimalt, du kan blandt andet ikke glemme i den.. :o(

som sagt tiderligere...
Avatar billede blood Nybegynder
07. marts 2001 - 19:35 #27
Hvad med at lukke dette spm!

--{BLOOD}--
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. marts 2001 - 19:36 #28
jeg venter stadigt på et svar blood... Fra en som kender et sted...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
14. marts 2001 - 00:24 #29
Det findes åbenbart ikke :o( SKOD