Avatar billede bendover Nybegynder
01. august 2004 - 16:01 Der er 8 kommentarer

Ikke adgang til www.boomtown.net

Hej gutter
De sidste par uger har jeg problemer met at komme på boomtown.dk
Dette gælder uanset om jeg bruger deres klient, eller direkte igennem IE. Alle andre sider virker fint, og min forbindelse kører upåklageligt. Boomtown er ikke nede da jeg kender mange der bruger det på samme tid uden probs..
Nogle gode forslag?
Avatar billede bendover Nybegynder
01. august 2004 - 16:09 #1
Det skal lige indskydes at jeg kører Norton IS, men fejlen er der uanset om det er aktiveret eller ej.
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. august 2004 - 16:10 #2
Kommer heller ikke ind.
//Michael
Avatar billede fixxxer Nybegynder
01. august 2004 - 16:11 #3
Heller ikke her.
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. august 2004 - 16:13 #4
Så det må väre noget med deres server.
Avatar billede bendover Nybegynder
01. august 2004 - 17:08 #5
ok, og i er også cybercity brugere?
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. august 2004 - 17:19 #6
Nej.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
01. august 2004 - 19:28 #7
webpartner her
Avatar billede jackass- Nybegynder
25. august 2004 - 09:31 #8
Det har intet med Cybercity som ISP at gøre. Jeg har selv Cybercity, og ingen problemer med Boomtown - jeg tror mere det er din spand der er fubar?