Avatar billede bytebits Nybegynder
01. august 2004 - 01:26 Der er 1 løsning

Hvordan byggers en .DLL fil?

I korte træk går projektet ud på at skifte den engelsksprogede brugerflade i et program ud med en dansksproget.
Den amerikanske producent af programmet er fuldt orinterede om hvad jeg har gang i, og de foreslog at jeg redigerede den pågældende .DLL fil, for at få programmet til at tale dansk.

Jeg har åbnet .DLL filen med en disassembler og gemt den i disassemblerens format .alf??.
Dette format giver mulighed for at åbne filen i mange forskellige programmer, bla. alm. tekstbehandlingsprogrammer.
Her har jeg møjsommeligt skiftet al den engelske tekst ud med en tilsvarende dansk tekst og gemt filen i .txt format.

Næste skridt:

Hvorledes gendanner jeg filen til dens oprindelige .DLL format?
Jeg ved at min nabo har VisualC++ på sin computer, så den ka' jeg sikkert få lov at låne imorgen, men jeg kender ikke meget til VC++.

Hvis nogle kan give en skridt for skridt beskrivelse af processen i at generere en .DLL fil i VC++, så det er forståeligt for en nybegynder ville jeg være MEGET taknemmelig.

På forhånd tak
Avatar billede bytebits Nybegynder
01. august 2004 - 10:54 #1
Problemet ER løst