Avatar billede ravdex Nybegynder
31. juli 2004 - 21:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Afgrænsningsfelter fra form i en forespørgsel

Brug af afgrænsningsfelter fra form i en forespørgsel.

Jeg har lavet et felt som angiver de tidsperioder som jeg har brug for.

Tekstfeltet har følgende indhold. >#31-03-2003 05:00:00# And <#01-04-2003 04:00:00#
Feltet i tabellen er Dato og klokkeslæt

Dette bruger jeg til at indsætte i et kriteriefelt i en forespørgsel. Hvis jeg skriver det direkte i feltet virker det fint, men når jeg henter den fra formen, får jeg at vide at den er for complex og at jeg skal opdele den i variabler.

Er der nogen forslag.
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2004 - 07:03 #1
Spørg i JavaScript-afdelingen. Jeg er ret sikker på, at de kan hjælpe dig dérinde.  :-)
Avatar billede nih Novice
01. august 2004 - 16:47 #2
Jeg tro ikke du kan overføre > som parameter

Prøv at overføre via 2 tekstbokse og skriv i din foresp.

WHERE ditDatofelt > [Forms]![Formularnavn]![txt1] AND ditDatofelt < [Forms]![Formularnavn]![txt2];

Du skal desuden heller ikke overføre '#'

Niels
Avatar billede ravdex Nybegynder
09. august 2004 - 21:51 #3
Det var lige hvad jeg manglede
Avatar billede ravdex Nybegynder
31. august 2004 - 21:31 #4
Beklager at jeg ikke har trykket på Accepter
Avatar billede nih Novice
31. august 2004 - 21:50 #5
Hvis du vil acceptere mit svar skal du vælge mig i tekstboxen først :)

nih
Avatar billede ravdex Nybegynder
03. september 2004 - 10:38 #6
her er pointene