Avatar billede throwman Nybegynder
31. juli 2004 - 18:07 Der er 2 kommentarer

Erfaringer med Nokia 6600

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle Erfaringer fra folk som har en nokia 6600. Jeg skal nemlig ha en nu mobil og har den telefon i søgelyset. Altså hvilke ++ og -- er der ved telefonen.

På forhånd tak
---Throwman
Avatar billede mjj Nybegynder
31. juli 2004 - 23:48 #1
Nu er det godt nok erfaringer du efterlyser, men måske er denne test af telefonen alligevel interessant. På sitet kan du også sammenligne fordele/ulemper med andre modeller:

http://www.forbrug.dk/test/testbasen/telefoni/mobiltelefoner/tests/308/17/?testdb_searchQuery=%2BAND%2B%281%3D0%2BOR%2Btitle%2BLIKE%2B%22%25NOKIA%25%22%29&cHash=16601102c9

(ved ikke om linket ovenfor virker - ellers brug http://www.forbrug.dk/test/testbasen/telefoni/mobiltelefoner/tests - og klik videre derfra)

/mjj
Avatar billede pezz Novice
05. august 2004 - 08:40 #2
Tjaah, jeg synes den er ganske ok. Har haft en N-Gage tidligere. Dog er den begyndt at blive en smule langsom i menuerne, men det er nok fordi jeg har fyldt den med alle mulige mærkelige ting. Den kører jo Symbian, så der er ca. en milliard programmer og spil du kan installere på den, incl. N-Gage spil (hvis du roder lidt med det). Batteritiden er ganske udmærket, min den holder en 2-3 dage hvis bluetooth er slået til konstant, ikke dårligt. Lydkvalitet osv. er også helt fint.