Avatar billede steens Nybegynder
25. februar 2001 - 12:38 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Konkurrenche (intro)

Jeg kunne godt tænke mig en intro noget alder den her http://www.motiongraphiks.com/ og jeg ved godt at kun de bedste kan lave noget tilsvarende. så den bedste intro får 1250 point (og måske noget frelance arbejde)

Hvis der er nogen der har fået blod på tanden så er i velkommen til at tilmelde jer enten her eller direkte til mig admin@net2admin.dk
Der er nok flere af jer der vil sige og tænke at det her er en PENGE opgave men nej det er en konkurrenche hvor den bedste vinder og præmien er 1250 point og æren af at introen bliver vist på commerciel side m.m.
Avatar billede vampyr-anden Nybegynder
25. februar 2001 - 13:27 #1
hehe, held og lykke den bliver svær
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
25. februar 2001 - 15:12 #2
jeg tror desværre der skal spyttes lidt mere i kassern, hvis der er nogen der gider at bruge 100 timer for 1250 poits.....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. februar 2001 - 22:06 #3
Avatar billede diktator Nybegynder
26. februar 2001 - 12:04 #4
dimonepigen :: Hvis du skal bruge 100 timer på en intro, har du ret i at 1250 ponts er for lidt.... Der burde have stået 12500 kr. istedet ;-)

Steens :: Jeg får nu heller ikke blod på tanden, så jeg har æren i behold. - men søger du en kompentent Freelance er sagen en ganske anden...
/D!ktator.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. februar 2001 - 14:14 #5
dimonepigen> Ja, det har mindst taget 100 timer at lave den intro, så han skal sikkert ud på det åbne marked og købe den. Samtidig er den mere forvirrende end informativ, så det er ikke specielt nogen god intro. Men grafikken er bestemt i orden.

/per
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. februar 2001 - 14:38 #6
http://www.eksperten.dk/spm/50607

Jeg blev altså spurgt, men satte en vældig høj pris for det er et værre pillearbejde.

Pris blev så sidenhen slet ikke nogen option og Steens ville nu kun give point. Han havde ikke så mange point så han måtte ud og tjene nogle.

Problemet er så bare her at det ikke skete på en fin måde.

http://www.eksperten.dk/spm/52278

Steens får ufortjent point af vishilsen og i http://www.eksperten.dk/spm/52523 viser det sig sørme at de har samme mailadresse.

Uden at kunne bevise noget ser den her og meget spetakulær ud, når man tænker på at Steens var desperat for at få point i land og brugeren Aske blev oprettet til formålet.  http://www.eksperten.dk/spm/52281

Jeg har nu skrevet til Admin for at få slettet Steens og vishilsen. Som en lille sidebemærkning må det konstateres at det er meget dårlig reklame for firmaet at forsøge at fuske sig til en intro.

/Nikolaj
Avatar billede diktator Nybegynder
26. februar 2001 - 17:11 #7
Nikolaj :: Nice work ;-)
Avatar billede steens Nybegynder
26. februar 2001 - 17:16 #8
HvorHerreTilHest Her er bestemt ikke tale om nogen form for snyd snarre tværtimod er der her nok tale om jantheloven. Jeg kan ikke se hvordan alle de her menesker skulle have ens email adresse, men klart kan det påvises er jeg dybt enig om at de herre skal slettes.

Fuske mig til en intro ikke tale om: Her har i muligheden for at lave et godt stykke arbejde som i selfølgelig ikke skulle holde hemligt for omhverden men derimod \"prale\" lidt med det. For det er der ingen af jer der har gjort endnu. Uden i den virklige verden hedder det referencher og er godt at have når man vil forlange kr. 12500 for et stykke arbejde.

Jeg holder spørgsmålet åbent lidt endnu. det kunne jo være at der hvar nogen der havde lyst til at prøve.

steens
Avatar billede niels444 Novice
26. februar 2001 - 17:19 #9
Nikolaj> Sådan! Respekt.
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 17:38 #10
hehe Steens. Nikolaj har set at vishilsen i http://www.eksperten.dk/spm/52523 skriver at han har e-mail adressen admin@net2admin.dk
Og den samme har du jo, men det er da altid rart når de der slettes selv er enige i at de skal slettes (\"...kan det påvises er jeg dybt enig om at de herre skal slettes.\"). At påstå at du ikke fusker er da lidt tyndt, hva\'. Ude i den virkelige verden bryder vi os ikke om den slags som referencer...

Nikolajdu > skarpe øjne du har...

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede stig88 Nybegynder
26. februar 2001 - 17:40 #11
Til den der vinder konkurrencen:
Jeg tilbyder 1250 point for 100 timers arbejde med at vaske mine smudsige underhylere og lave mad til mig.

Jeg skal nok efterfølgende skrive en anbefaling som du selvfølgelig ikke skal holde hemmelig men derimod \"prale\" med. Ude i den virkelige verden hedder det referencer og er godt at have hvis man vil forlange kr. 12500 for 100 timers hjemmeservice.

Avatar billede steens Nybegynder
27. februar 2001 - 17:05 #12
Intelligent forum.............
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
27. februar 2001 - 17:48 #13
Steens >
Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til!
Vil du ikke kommentere mit indlæg fra den 26/02, og svare på hvorvidt vishilsen og dig er den samme person?!

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. marts 2001 - 13:03 #14
steens slettes !
Avatar billede dimonepigen Nybegynder
10. marts 2001 - 16:44 #15
snydersvans til steens
Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2001 - 16:52 #16
fedt når man bare sletter løs... er det mig der er dum, men hvorfor slettes han !?

dna
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. marts 2001 - 19:17 #17
dna> Fordi han har overtrådt ekspertens regler.

/per
Avatar billede dna Nybegynder
10. marts 2001 - 19:40 #18
øøhh... ja, det havde jeg så småt regnet ud, men hvordan er det lige at de ved at han har det !?

dna
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
10. marts 2001 - 19:56 #19
Hvis du brugte lidt tid på at læse ovenstående \"Tråd\" så ville det være åbenlyst at steens og vishilsen er en og samme person. Begge bruger de samme e-mail adresse...

Med venlig hilsen i øvrigt