Avatar billede zeddik Nybegynder
31. juli 2004 - 13:35 Der er 1 kommentar

Ændre Hz tal konstant på en fladskærm

Jeg har en BenQ FP791 fladskærm, som jeg generelt er meget glad for, men når jeg skal spille Battlefield, siger den at opløsningen 800*600*56 Hz er Out of Range. Jeg ahar prøvet at få windows til at køre Battlefield som 640*480 men den skifter tilbage til 800*600 med det samme jeg åbner spillet, og så virker det jo ikke. Jeg har nu installeret de rigtige drivere osv. til skærmen, men stadig ingen ændring. Det jeg tror jeg mangler er et program der konstant ændrer Hz tallet på min skærm til 60. Jeg har fået at vide at programmet Powerstrip skulle kunne gøre det, men jeg ved ikke helt hvordan det skaal bruges, så det virker ikke for mig.
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. juli 2004 - 15:08 #1
måske ka dette program hjælpe "RefreshForce" http://www.pagehosting.co.uk/rf/