Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2004 - 22:22 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

CS map, hvor? (steam)

Hvor skal maps man downloader selv smides hen???
Avatar billede haverslev Novice
30. juli 2004 - 23:03 #1
John, lidt Spam, troede du var ude og se de flotte sejlskibe ?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2004 - 00:01 #2
har du ikke selv svaret på det http://www.eksperten.dk/spm/524590
eller var det ikke rigtigt aligevel ;) - anyway jeg ved det heller ikke....
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2004 - 00:07 #3
haverslev> har ikke tid er ved at flytte :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2004 - 00:07 #4
space> nej det var ikke korrekt ;)
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
31. juli 2004 - 00:13 #5
du laver en mappe der hedder map her:  C:\Valve\Steam\SteamApps\min-email@hotmail.com\counter-strike\cstrike\  (eller hvor du nu har installeret den...)
Hvis du så laver en server men den står ikke på din liste skal du bare oprette en anden bane og så tryk "map DE_blabla" så skifter den.... Jeg syns også det er underligt de ikke har lavet en mappe til maps....
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2004 - 21:22 #6
Her er den fulde sti på min pc:
C:\Programmer\Steam\SteamApps\johnstigers\counter-strike\cstrike (her laver jeg en mappe kaldet map?)
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
01. august 2004 - 01:55 #7
ja....
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2004 - 21:28 #8
Det virker ikke -mystisk!