Avatar billede thuresensvej Nybegynder
30. juli 2004 - 18:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et spørgsmål ang Ram

Hej.

Jeg har bestilt følgende Ram.

http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=723385&sku=M56-5903

Jeg ved ikke ret meget om ram, men fik dem anbefalet af en god ven som er ved at hjælpe mig med at bygge en superPC

Athlon 64 3500+
Asus A8V Wifi
Hightech Excalibur ATI Radeon X800XT ICEQ 256Mb
Også Rammene.

Jeg kan ikke spørge ham da han er udenlands i øjeblikket.

Mit spørgsmål er følgende:

Der står på hjemmesiden at de kan køre 2-2-2-6 er det noget man skal sætte dem til at køre eller skulle de gerne køre det automatisk når man propper dem i bundkortet, og hvorhenne kan jeg se hvilke CAS de kører med er det i bios eller? og hvor?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
30. juli 2004 - 19:36 #1
De skulle gerne køre som du angiver. Alternativt er der altid mulighed for tweake ydelsen i bios. Det er også her du ser hvad de kører. Det er lidt forskelligt hvad dette punkt kaldes, men det findes.
Avatar billede thuresensvej Nybegynder
30. juli 2004 - 19:45 #2
oki. takker smid lige svar ;o)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
30. juli 2004 - 23:07 #3
Det være hermed gjort :)
Avatar billede thuresensvej Nybegynder
03. september 2004 - 19:12 #4
Mange gange undskyld det tog så lang tid at få points..... sry