Avatar billede expl0it Nybegynder
30. juli 2004 - 17:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mp3 afspiller til bilen

Hej alle Eksperter :D

Jeg har lige været ude og købe mig et mr platinum anlæg som skulle kunne spille mp3. Jeg ville bare høre hvordan jeg skal brænde mp3'en, hvilket program jeg skal bruge, har prøvet med nero og brænde den som en udf cdrom, men jeg ville gerne høre om nogen af jer ved hvilken måde der er god at brænde det på.
Avatar billede rebecca Novice
30. juli 2004 - 19:51 #1
Du kan bruge Nero 6 som du selv skriver, hvad mener du med en god måde at brænde på??
Avatar billede halifax Nybegynder
31. juli 2004 - 02:34 #2
Går ud fra at du allerede har mp3 filer på din pc som du gerne vil have brændt over på cd-rom.
Er det korrekt, eller skal du først have lavet dine musik cd'er til mp3 filer?

Har du allerede mp3 filer skal de med Nero brændes som en Data-cd.