Avatar billede svinehund Nybegynder
25. februar 2001 - 11:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

stofanet kører ad HT

Hej.
Mit stofanet tager for lang tid om at loade internet siderne, bare for at komme ind på eksperten tager det ca. 15 sec. Der er ingen problemer med at downloade, der er hastigheden fin. Jeg har næsten lige formateret harddisken og da det så blev installeret kørte det bare perfekt men nu ca. 1 måned efter er det bare blevet langsomt igen. Jeg har tømt mappen med Temporary Internet Files.
Avatar billede mmp Nybegynder
25. februar 2001 - 11:17 #1
Har du set efter, hvor meget du tillader at cache??
Avatar billede svinehund Nybegynder
25. februar 2001 - 11:41 #2
Hvor gør jeg det henne???
Avatar billede mmp Nybegynder
25. februar 2001 - 13:48 #3
Fortæl hvilket operativsystem, du har?
Avatar billede svinehund Nybegynder
25. februar 2001 - 14:58 #4
Jeg har win 98 se
Avatar billede monster2000 Nybegynder
25. februar 2001 - 15:45 #5
hvad by bor du i

Avatar billede svinehund Nybegynder
25. februar 2001 - 16:21 #6
Jeg bor i Horsens
Avatar billede hotpop Novice
25. februar 2001 - 20:06 #7
Prøv at sætte din proxyserver til Cache-nae.stofanet.dk
Havde samme problem med langsom internet og det hjalp her.
P.s. bor i Aalborg
Avatar billede hotpop Novice
25. februar 2001 - 20:07 #8
cache-nae.stofanet.dk = Næstveds proxyserver så det kan du altså godt.
Avatar billede jonaslis Nybegynder
26. februar 2001 - 16:01 #9
Er det blevet bedre? Husk port 3128 !! Du kan dovnloade generel vejledning om stofa fra http://www.stofanet.dk
Avatar billede jonaslis Nybegynder
26. februar 2001 - 20:37 #10
Umiddelbart tror jeg mmp og hotpop taler om 2 forskellige ting:
Under funktioner/internet indstillinger.. her kan man midt på siden (hvor man sletter filerne i Temporary)også ændre indstillinger for hvor mange MB man tillader!
At sætte din proxy er under fanebladet \"forbindelser\", og LAN indstillinger. Her kan du skrive den proxy adr. Din skulle vel være Aarhus? som er: cache-aarh.stofanet.dk (og så port) 3128 Men - det kan være næstved er bedre, jeg ved det ikke?  Men du skal i hvert fald skrive det du vælger 100% korrekt!! Og så vil vi gerne høre om noget har hjulpet.
Mvh. jonaslis
Avatar billede salamander Nybegynder
26. februar 2001 - 21:46 #11
Prøv at sætte en antenne forstærker på linjen, jeg ved det lyder dumt men det hjalp mig!
Avatar billede bono Nybegynder
18. marts 2001 - 17:18 #12
Jeg kender godt det problem og jeg tror at Stofa\'s support måske kan hjælpe dig, hvis du ikke allerede har prøvet det.
Jeg har fået op til flere forslag til, hvad der kunne være i vejen, fx din proxy, prøv at køre stofanet med og uden.
Det kan også være det som jonalis siger. Jeg selv fik lavet en ny strengværdi i min registreringsdatabase.
En sidste ting kunne også være, at der mangler en opgradering af stofa i dit område. Kender du andre som køre med stofa, og køre deres ligeså ??
Den sidste har bl.a. været skyld i at mit kørte langsomt.

Med venlig hilsen
Bono
Avatar billede zhark Nybegynder
16. april 2001 - 12:49 #13
hva så - hva??
Avatar billede svinehund Nybegynder
17. oktober 2001 - 08:22 #14
Det kører stadigvæk af lort til!!!
Jeg skifter tilæ Tiscali ADSL!!!