Avatar billede flexsu Nybegynder
30. juli 2004 - 15:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Backup af en DVD film

Hejsa :)
Jeg har lige fået en DVD brænder. Bruger den udover backup, til at se mine dvd film på mit TV via TY-Out. Men har lige mistet en af mine film. den lå lige et sted hvor den ... ikke skulle ligge. ( fik en mega skade af at ligge uder mit kabinet :P )

Nå men det jeg ønsker er at kunne tage en backup af mine DVD film. Hvad for et program skal jeg bruge, hvad er det bedste & hurtigste. Min brænder er en NEC-2500A og jeg køre Win XP
Den må gerne koste penge programmet, det skal bare virke.

Mvh :)
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. juli 2004 - 15:15 #1
DVD Shrink til at komprimere med da en orginal dvd gerne fylder 6 gb.
http://www.dvdshrink.org/

Og så Nero til at brænde med... Det kan være du skal opdatere for at det kan brænde dvd format.
Avatar billede flexsu Nybegynder
30. juli 2004 - 15:17 #2
Kan man ikke få et program der kan gøre det hele man siger bare kopi til den ? :)
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. juli 2004 - 15:19 #3
Jo, hvis du har Nero.. Så kan DVD Shrink brænde den for dig også.
Her er en guide til programmet...
http://www.doom9.org/index.html?/mpg/dvdshrink31-main.htm
Avatar billede flexsu Nybegynder
30. juli 2004 - 15:22 #4
Nero bliver da ikke brugt der
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. juli 2004 - 15:24 #5
du kan ikke se det der, men programmet har en knap der hedder "burn" den funktion bruger nero til brænde med.
Avatar billede flexsu Nybegynder
30. juli 2004 - 15:27 #6
Avatar billede flexsu Nybegynder
30. juli 2004 - 15:27 #7
Fandt det link der men tak for hjælpen.
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. juli 2004 - 15:40 #8
så lidt ;)