Avatar billede psychodad Nybegynder
30. juli 2004 - 13:42 Der er 4 kommentarer

PHP programmør søges til nyopstartet gamingportal

Vi er på udkig efter en god PHP coder til vores nyopstartede gamingportal, gamexpress.dk (åbner søndag d. 1/8 kl 18).

Der er rige muligheder for at præge udviklingen af portalen, og du vil komme til at indgå i et større team bestående af grafikere, programmører, unixfolk og andet.

Vi kan ikke tilbyde løn da vi stadig er i opstartsfasen, til gengæld vil aflønning ske med anparter over tid, alt efter hvor meget arbejde der lægges i projektet (der er oprettet Aps).

Forventet arbejdstid er ca 10 timer per uge, hvor du vil komme til at arbejde med udvikling af kommende funktioner til sitet.

Det er et spændende projekt med store muligheder i fremtiden. Kontakt os ved henvendelse til mk@gamexpress.dk for at høre nærmere omkring projektet.
Avatar billede lasbas Nybegynder
30. juli 2004 - 22:14 #1
hvorfor har i oprettet Aps ?

hvad forventer i at tjene penge på ?
Avatar billede whyme Nybegynder
01. august 2004 - 02:38 #2
Det ser ikke ud til at der er oprettet ApS på www.cvr.dk
Avatar billede psychodad Nybegynder
02. august 2004 - 16:33 #3
Der skulle så stå, der vil blive oprettet Aps.

Og faktisk kunne vi godt bruge 2 mand.
Avatar billede lasbas Nybegynder
19. august 2004 - 15:25 #4
hvad forventer i at tjene penge på ?

jeg stammer ikke, jeg gentager bare mig selv :P