Avatar billede moonlight Nybegynder
30. juli 2004 - 10:59 Der er 14 kommentarer

http://domainspeed.dk

Hej!

Lige kort og godt, nogle der kender noget til ovenstående??

Kan se de er rimelig nye, faktisk helt nye, såå skal man hoppe på en anden??

Jeg har et domæne i forvejen man ønsker at skifte, da det er lidt for dyrt for mig i pt. (det jeg har nu)..Men kunne se de har et flytte tilbud med 99kr for 3 mdr..

Noget der ligner ?? Andre gode valg? Men først og fremmest nogle som kender dem..

Tak!
Avatar billede skau Nybegynder
30. juli 2004 - 11:07 #1
web10 - 10 kr pr måned (er meget godt tilfreds ;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juli 2004 - 11:26 #2
Fordi de er nye behøver de jo ikke være dårlige. Firmaet bag er dog ikke nyt de ejes af HostingSuite.dk.

HostingSuite.dk er vist nogenlunde, hvis man sammenligner det ris/ros der er til det firma.

Ville hellere vælge dette firma end web10, hvis man skal se på stabilitet :D
Avatar billede skau Nybegynder
30. juli 2004 - 11:33 #3
hmm - har ikke rigtigt haft problemer - men jeg har også valgt linux server istedet for windows ... de er ret gode til at komme med hjælp.
Jeg kender ikke hostingsuite så dem kan jeg ikke udtale mig om ;o)
Avatar billede moonlight Nybegynder
30. juli 2004 - 11:41 #4
bacardil> okay det vidste jeg ike =)

Men domainspeed.dk er billigere????
Er det roligt nogle jeg kan handle hos, hvad med support og service?? Er de stabile?
Avatar billede skau Nybegynder
30. juli 2004 - 12:45 #5
web 10 = 30 kr for 3 mdr
domainspeed = 99 kr for 3 mdr
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juli 2004 - 13:00 #6
Efter hvad jeg læser rundt om så får du for 30 kr stabilitet/support hos web10 og når det er brugt så er det bare synd :)

Men ellers kan du altid finde noget billigere.. www.cliche.dk www.d-hosting.dk www.b-one.dk og sådan kan man blive ved.

Der er altid nogen der giver ris til disse lowhost de tror man får samme kvalitet hvis man giver 10 kr som hvis man giver 40 kr det er bare ikke altid tilfældet og det skal man være klar over, der er ingen telefon support så er din side død eller nede må du vente til de svare på support.
Avatar billede moonlight Nybegynder
30. juli 2004 - 13:07 #7
Hej..Har lige snakket med dem hos HostingSuite og har bestilt..damen jeg snakkede med hjalp mig med support på domainspeed.dk så det er bare super..

bacardil point? =)
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juli 2004 - 14:20 #8
Behold du bare de point :)
Avatar billede skau Nybegynder
30. juli 2004 - 15:41 #9
Det var godt du fandt noget der passede dig - det er trods alt det vigtigste ;o)

barcardil > Jeg fatter ikke du kan foreslå cliche.dk med alle de problemer de har.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juli 2004 - 16:45 #10
skau> Har du kigget under drift hos web10? Der er et nyt punkt dagligt :)

Men jeg anbefalede som sådan ikke cliche, jeg nævnte at der fantes mange billige, så kan dem der vælger disse løsninger vælge og vrage mellem de links *S*
Avatar billede j-johansen Nybegynder
30. juli 2004 - 16:51 #11
jeg har unoeuro (https://www.unoeuro.com/) og er meget tilfreds :)
Avatar billede medions Nybegynder
31. juli 2004 - 00:57 #12
Prøv evt. DanSite, de er også rigtig stabile og har en hurtig support!
www.dansite.dk er deres hjemmeside...

//>Rune
Avatar billede skau Nybegynder
31. juli 2004 - 13:10 #13
barcadil> Tjah men så vidt jeg kan se har de mindst 28 servere og de har lige flyttet alle ipaddresserne - det gir lidt nedetid, hvis jeg satte et hotel op med 4 servere ville det jo helt sikkert give en bedre statestik - men en dårligere service.
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. august 2004 - 20:23 #14
Det kan jeg ikke se, hvis det gøres ordenlig giver det ikke problemer. Det med nye IPer vil skabe lidt problemer ja, men det er ikke det man læser på deres side det er maskiner der fucker op, det tegner på at de fylder for meget på dem.
Vi har over 100 servere og vores driftside får måske et punkt hver 2-4 måned.

Men er du tilfreds er det fint, men det gør jo ikke at alle andre er det, men til prisen er jo fint og man får bare hvad man betaler for som jeg har skrevet tidligere.