Avatar billede zc Nybegynder
30. juli 2004 - 10:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipaq synckronisering med dansk kalender i Outlook

Hej

Min far har fået sig en Ipaq og den skal jo synkronisere med Outlook....

Han havde før en dansk Outlook 2000, men med Ipaq'en fulgte en engelsk opdatering til Outlook XP. Den opdatering er kørt og han har nu 2 kalendere i sin outlook.. En der står med dansk "Kalender" og en der står med engelsk "Calendar".

Problemet er at han har fyldt sin danske kalender med aftaler og synkroniseringsprogrammet til Ipaq'en vil kun arbejde med den engelske calendar mappe...  Hvordan får jeg det ændret eller kopieret hans aftaler over i "calendar" mappen?

Håber det gav mening.

På forhånd tak for svar

*note* systemet kører winXP, hvis det har betydning.
Avatar billede no_stress Nybegynder
30. juli 2004 - 19:09 #1
Eksporter dem ud i en pst fil
og derefter importere dem igen i den rigtige mappe/kalender.

Eksport/import finder du under "Filer"
Avatar billede zc Nybegynder
01. august 2004 - 21:32 #2
Kan man desværre ikke, der kan man kun importere dem til de samme mappenavne som før.. I hvert fald så vidt jeg kan se.

Nå, men jeg løste selv problemet, dog på den lidt hårde måde.

løsning:
- Afinstallerede autosync (synkroniserings værktøjet)
- Fjernede Outlook XP UK og gik tilbage til Outlook 2000 DK
- genstartede i fejlsikret tilstand og slettede outlook.pst og archiv.pst
- startede op normalt, bad Outlook oprettet nye pst filer (sker af sig selv når man starter Outlook igen).
- Importerede den backup jeg lavede inden jeg startede på alt det rod her
- installerede en dansk udgave af autosync fra microsofts webside.

det hele spiller max nu, men kører dog med Outlook 2000, dog ser det ikke ud til at være noget problem, alt  virker i hvert fald.

Lukker spørgsmålet igne