Avatar billede alfabeta Nybegynder
30. juli 2004 - 10:54 Der er 11 kommentarer

Samarbejdspartner søges til markedsføring

Jeg er 26 år og udlært datamatiker. Jeg har arbejdet med hjemmesider og asp i 6 år og arbejder til dagligt som programmør hvor jeg udvikler i delphi.

I øjeblikket har jeg 2 større danske sites, der ikke tjener penge ind lige nu, men jeg tror at der er gode muligheder i dem.

Jeg er stærk inden for programmering og vil gerne samarbejde med en der er stærk inden for markedsføring der evt. har erfaring med tidligere projekter.

Samarbejdet kunne starte med at vi tog en eksisterende side og prøvede at få den til at vokse og tjene penge på den, så kan vi se om vi kan samarbejde og evt. starte nye projekter op sammen.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
30. juli 2004 - 10:56 #1
du kan fange mig på th@fbold.dk, er interesseret i at høre nærmere....
Avatar billede giang Nybegynder
30. juli 2004 - 10:58 #2
Hvilke sites drejer det sig om?
Avatar billede lasbas Nybegynder
30. juli 2004 - 15:54 #3
Tak for din mail...

ja, jeg er en haj til at markedsføre (hvis jeg tror på projektet)
send en URL til mig mail så kikker jeg på det.

Mvh: lasbas ---> fujitsu2@ofir.dk
Avatar billede lasbas Nybegynder
30. juli 2004 - 15:55 #4
til min mail selvfølgelig!

det må være varmen :)
Avatar billede punnishment Nybegynder
01. august 2004 - 13:26 #5
sådan en samarbejde kunne jeg godt være interesseret i.
invipun@hotmail.com
Avatar billede ronnieg Nybegynder
02. august 2004 - 15:48 #6
Send mig en mail på ronnie@sitevision.dk og fortæl hvilke 2 sites du har.

Har stor erfaring i at tjene penge på sites
Avatar billede lippe Nybegynder
10. august 2004 - 22:00 #7
du kan evt tilføje mig på MSN danvonderlippe@hotmail.com så kan vi snakke
Avatar billede graphix Nybegynder
13. august 2004 - 19:26 #8
Hvid du ikke har fundet en samarbejdspartner endnu, er du velkommen til at tage kontakt til mig på lone@graphix-design.dk
Avatar billede predict Nybegynder
08. september 2004 - 12:09 #9
Kunne os godt være interesseret, har lavet marketing for mindre special virksomhed, hvor jeg bl.a. har designet grafisk profil (logo, brevpapir, kuverter, tilbudsmappe, produktblade), website, messestand og diverse små-brochurer samt jeg er god til direkte marketing over telefon og pr. brev/mail.
Har masser af idéer, hvis det er de rigtige projekter.
Fang mig på kjeldsn@hotmail.com
Avatar billede graphix Nybegynder
08. september 2004 - 18:32 #10
Lyder meget interessant ;) Leder selv efter en samarbejdspartner med dine kvalifikationer.

Jeg selv er grafiker med flair for programmering. Jeg startede mit eget firma i januar 2004, hvor jeg beskæftiger mig med det digitale / trykte medie og markedsføring. I de seneste år har jeg hjulpet små og store virksomheder med markedsføring og firma profiler mm.

Ved siden af mit firma er jeg ved at starte 2 større projekter hvor der vil være en god indtjenings mulighed.

Har masser af ideer og gå på mod, så jeg er frisk på et samarbejde :) Du kan skrive til mig på info@graphix-design.dk hvis du vil vide mere.
Avatar billede anonimo Nybegynder
18. december 2004 - 19:06 #11
Lyder interessant. Jeg har de seneste 5 år arbejdet med salg, markedsføring, forretningsudvikling og internationalisering for online medie virksomheder. Send en mail med lidt kort info på anonimo9990@yahoo.dk