Avatar billede jurij Nybegynder
29. juli 2004 - 21:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Skift Ikoner

Jeg har installeret en ny afspiller VideoLan Player! Så for ikke at WMediaPlayer skulle stjæle filerne fra den(*.avi osv), fik jeg filerne fjernet fra WMP. Så gjorde jeg sådan at VLP åbnede filerne hver gang, men ikonerne på filerne blev ikke ændret til VLP-symbolet, filerne har intet symbol(ikon), de ser ud som systemfiler! Dette går mig meget på, fordi jeg godt kunne "reparere" dette i Win98.

200 point og mange tak hvis i kan svare...
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 22:02 #1
åben en tilfældig mappe vælg funktioner-> mappe indstillinger -> fanebladet filtyper og find så de filer du vil ændre ikonet på
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 22:03 #2
altså vælg den filtype der skal have nyt ikon tryk avanceret og find ikonet, ikonet ligger højst sandsynlig i den mappe du har installeret det nye program.
Avatar billede the_collector Novice
29. juli 2004 - 22:06 #3
Du skal trykke på knappen avanceret og derefter skift ikon. Så kan du browse dig frem til VLP og vælge den eller en af de ikoner som er der.
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 22:08 #4
the collector - to slow ;o)
Avatar billede jurij Nybegynder
30. juli 2004 - 12:44 #5
Jeg kan ikke trykke accepter og give dig point, og ja jeg vidste det i forvejen men knappen er "Gendan", har lavet det, jeg gad bare ikke at rode med det selv! ;-)
Avatar billede jurij Nybegynder
30. juli 2004 - 13:03 #6
Øvvvv...Nu har jeg ødelagt det, nu er de ligemeget hvad de ikoner som jeg har sat dem på - når jeg skifter tilbage til VLP....
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. juli 2004 - 16:56 #7
jurii du kan ik give mig point fordi jeg ikke ønsker det... og tror du har sat windows media player til at køre de filer stadig
Avatar billede jurij Nybegynder
30. juli 2004 - 21:17 #8
Hvorfor ønsker du ikke point og hvad skal jeg gøre med dette spørgsmål nu?
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. juli 2004 - 22:18 #9
jurii - du ligger selv et svar og acceptere hvis dit problem er løst.

jeg ønsker ikke point da jeg ik er point samler.
Avatar billede jurij Nybegynder
31. juli 2004 - 14:12 #10
Denne tråd er blevet svaret på...
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. juli 2004 - 14:14 #11
og så skal du lige acceptere dit eget svar også :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. juli 2004 - 14:14 #12
og til en anden gang så er 30-60 point længe nok til et spørgsmål som dette.