Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
29. juli 2004 - 18:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurder min chat!

Kun dem der er loggede ind kan få navn foran kolon, og det bliver på den måde til sidst sammensat med community, prøv lige at vurder det!

www.friendscommunity.1go.dk/chatten.php
Avatar billede webgeek Nybegynder
29. juli 2004 - 18:59 #1
Effektivt, måske lidt design vil hjælpe på det, FJERN uret, det er for ægelt.

Lad mig få en kopir :)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
29. juli 2004 - 19:00 #2
som jeg skriver bliver det sammensat med resten af community, så der kommer designet, andre bemærkninger?
Avatar billede webgeek Nybegynder
29. juli 2004 - 19:02 #3
Hm, man får ingen AKTIVERINGS link i Email.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2004 - 19:51 #4
man kan poste uden at skrive noget
en online list ville være rart så man vidste om der var andre
at den var klikfri ville helt klart også være rart ufatteligt belastende at høre på.
som næbnt er uret ikke så smart og ikke funktionelt
gennerelt mangle den en masse basale færdighed + en gang features ville være rart

vinduet er helle ikke for stort, svært at se længere beskeder.
man kan spamme så vildt man vil uden at der sker noget heller ikke smart til en større forsamling, der skal nok være en der misbruger det og ødeligger det for andre
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
29. juli 2004 - 19:53 #5
det med at lave den klikfri, hvordan vil du ordne det, har nemlig prøvet!
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2004 - 19:54 #6
søg på eksperten, masse om det. og ikke så svært.

ellers hent OleBole chatten, som allerede er et langt stykke længere en denne, og virker perfekt
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
29. juli 2004 - 21:21 #7
jeg har kigget på den måde den opdaterer!

<?
include ( "config.php" );

if ( !isset($s) || $s=="" ) $s = 0;

$sql = "select * from messages where stamp>'$s' order by stamp";
$res = mysql_query( $sql ) or die (mysql_error());
$num_rows = mysql_num_rows( $res );

?>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
    "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<script type="text/JavaScript">
var a = new Array();

<?
if ($num_rows>0) {
    while ( $row=mysql_fetch_array($res) ) {
        $arr_str .= "a[a.length] = \"".stripslashes($row["user"])."\";\n";
        $arr_str .= "a[a.length] = \"".date( "H:i:s", $row["stamp"] )."\";\n";
        $arr_str .= "a[a.length] = \"".stripslashes($row["msg"])."\";\n";
        $s = $row["stamp"];
    }

    print $arr_str;
}
?>

parent.writeChat( a );
setTimeout( "location.href='chat.php?s=<?=$s?>'", 5000 );
</script>
</html>

dn bruger altså

setTimeout( "location.href='chat.php?s=<?=$s?>'", 5000 );

prøv at se og hør nu er ændret, den klikker også!