Avatar billede svenia Nybegynder
29. juli 2004 - 15:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tilføjer man en server i programmet Grabit?

Hvis dette er et ulovligt spørgsmål så sig det venligst, så bliver det lukket.

Jeg har fået et tip om et program der skulle hedde Grabit, da jeg så skulle tilføje en server (all4free.kyed.com:411) gik alt galt.... lige meget hvad jeg klikker mig ind på kan den ikke connecte... hvad mangler jeg??
Avatar billede double-g Juniormester
29. juli 2004 - 16:28 #1
Hvis du laver en nslookup på all4free.kyed.com så får du svaret:

can't find all4free.kyed.com: Non-existent domain

Der er altså ikke noget du kan gøre.
Avatar billede svenia Nybegynder
29. juli 2004 - 16:45 #2
er der nogle andre servere og hvordan laver man en nslookup??
Avatar billede double-g Juniormester
29. juli 2004 - 22:01 #3
Der er mange gratis news servere (eksemplevis http://www.proxy2.de/news.php ) men de allerfleste er kraftigt belastede døgnet rundt. Hvis du vil have en stabil server med ordentlig hastighed, så brug hellere den din internetudbyder stiller til rådighed.

Du laver en nslookup ved at åbne en DOS-prompt (startmenu - kør - cmd ) og simpelthen skrive

nslookup all4free.kyed.com