Avatar billede security_him_self Nybegynder
29. juli 2004 - 15:13 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log

Hej
Er der en der gider kigge på min arbejdskollegas log.
Den kommer med rundll error når den starter op, og brokker sig over c:\prog~1\newdot~1\newdot~1.dll og der er ingen netværksforbindelse.
Jeg når måske ikke svare tilbage idag, men vil så kigge på det i morgen formiddag

Logfile of HijackThis v1.98.0
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINNT\System32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\system32\stisvc.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\WINNT\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb01.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
D:\hpgs2wnd.exe
D:\Digital camara\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
D:\hpgs2wnf.exe
C:\winnt\update\ntupdate.exe
C:\WINNT\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Computer\Dokumenter\KIM\MsgPlus.exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\winnt\system32\WinSrv.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINNT\system32\cmd.exe
C:\WINNT\system32\mmc.exe
C:\Documents and Settings\Computer\Skrivebord\IKKE PILLE - SLET DENNE MAPPE\HijackThis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.hotbar.com/dyn/hotbar/3.0/sb_searchPageHome.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Internet Explorer leveret af Opasia
O2 - BHO: MyWebSearch Search Assistant BHO - {00A6FAF1-072E-44cf-8957-5838F569A31D} - C:\Programmer\MyWebSearch\SrchAstt\2.bin\MWSSRCAS.DLL (file missing)
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: My &Web Search - {07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - C:\Programmer\MyWebSearch\bar\2.bin\MWSBAR.DLL (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINNT\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb01.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINNT\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] D:\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] D:\Digital camara\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE NvQTwk,NvCplDaemon initialize
O4 - HKLM\..\Run: [WinSrv] C:\winnt\system32\hiddenrun.exe WinSrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ntupdate] C:\winnt\update\ntupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Windows System Kernel Initializer] SysInt32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\2.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Configuration Loader] msgfix.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Synchronization Manager] kernel486.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Msg Fixage] msgfixed.exe
O4 - HKLM\..\Run: [winlog] wintask2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Configurations Loader] winxtr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Office 11 Windows-32bit] taskmanager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Documents and Settings\Computer\Dokumenter\KIM\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Windows System Kernel Initializer] SysInt32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Configuration Loader] msgfix.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Synchronization Manager] kernel486.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Msg Fixage] msgfixed.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Office 11 Windows-32bit] taskmanager.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\2.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Documents and Settings\Computer\Dokumenter\KIM\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O8 - Extra context menu item: &Search - http://bar.mywebsearch.com/menusearch.html?p=ZS
O9 - Extra button: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - D:\ICQ\ICQ\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - D:\ICQ\ICQ\ICQ.exe
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\programmer\newdotnet\newdotnet6_30.dll' missing
O12 - Plugin for .png: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin3.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.8.cab
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://www.axis.com/products/camera_servers/AxisCamControl.ocx
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab
Avatar billede reginho Nybegynder
29. juli 2004 - 15:17 #1
Hmm.. jeg fik hjælp af www.spywarefir.dk da jeg havde problemer med uønsket software på computeren.. Måske du skulle prøve dem?
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2004 - 15:20 #2
det staves nu www.spywarefri.dk men flere af dem kommer også her.
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2004 - 15:21 #3
Du kan starte med at afindstallere messengerplus også lave en ny log
Avatar billede reginho Nybegynder
29. juli 2004 - 15:21 #4
ja.. ok.. fejl.. og ja.. har også set dem her...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. juli 2004 - 15:30 #5
... endnu et "messengerplus" offer...
Avatar billede resist Nybegynder
29. juli 2004 - 15:31 #6
Tag også en tur med denne engangsscanner: http://www.mwti.net/download/tools/mwav.exe

Kom med en ny log fra HijackThis - tak.
Avatar billede resist Nybegynder
29. juli 2004 - 15:41 #7
Når du har kørt engangsscanneren og afinstalleret Messenger Plus skal du også lige afinstallere New.net via Tilføj/fjern programmer >>> se nedenunder om lspfix
Du kan også prøve denne uninstaller: http://www.new.net/support/uninstall6_34.exe >>> se nedenunder om lspfix

Du skal hente et program, der hedder LSPFix, for du kan risikere at din Internetforbindelse forsvinder. Brug kun programmet, hvis Internetforbindelsen forsvinder: http://www.cexx.org/lspfix.htm
direkte link http://www.cexx.org/lspfix.zip

Download til skrivebordet, så det er klar til brug, hvis forbindelsen forsvinder!

Hvis LSPFix skal bruges, så følg denne anvisning:
Pak filen ud, kør programmet, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish.
Brug kun programmet, hvis Internetforbindelsen forsvinder!

Genstart og ny log fra HijackThis – tak.
Avatar billede security_him_self Nybegynder
30. juli 2004 - 08:37 #8
så er messenger fjernet...
forbindelsen er genetableret med lspfix
engangsscannerens log:
\winnt\update\ntupdate.exe tagged as not-a-virus:RiskWare.ftp.Serv-U.25.d. No Action Taken.
File C:\winnt\system32\WinSrv.exe tagged as not-a-virus:RiskWare.mIRC.6.03. No Action Taken.
File C:\winnt\system32\hiddenrun.exe tagged as not-a-virus:Tool.Win32.HideRun. No Action Taken.
File C:\winnt\update\ntupdate.exe tagged as not-a-virus:RiskWare.ftp.Serv-U.25.d. No Action Taken.
File C:\WINNT\system32\msn.exe tagged as not-a-virus:NetTool.Scanner.XScan.13. No Action Taken.
File C:\WINNT\system32\hiddenrun.exe tagged as not-a-virus:Tool.Win32.HideRun. No Action Taken.
File C:\WINNT\system32\rundll16.exe infected by "Backdoor.Iroffer.1213.c" Virus. Action Taken: File Renamed.
File C:\WINNT\system32\xCmd.exe tagged as not-a-virus:RiskWare.RemoteAdmin.RemoteExec. No Action Taken.
File C:\WINNT\system32\WinSrv.exe tagged as not-a-virus:RiskWare.mIRC.6.03. No Action Taken.
File C:\WINNT\system32\xCmdSvc.exe tagged as not-a-virus:RiskWare.RemoteAdmin.RemoteExec. No Action Taken.

Tager lige en genstart og smider en highjackthis log
Avatar billede security_him_self Nybegynder
30. juli 2004 - 08:43 #9
Logfile of HijackThis v1.98.0
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINNT\System32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\system32\stisvc.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AUpdate.exe
C:\WINNT\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb01.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
D:\hpgs2wnd.exe
D:\Digital camara\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
D:\hpgs2wnf.exe
C:\Documents and Settings\Computer\Skrivebord\IKKE PILLE - SLET DENNE MAPPE\HijackThis.exe
C:\WINNT\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\winnt\update\ntupdate.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\winnt\system32\WinSrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.hotbar.com/dyn/hotbar/3.0/sb_searchPageHome.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Internet Explorer leveret af Opasia
O2 - BHO: MyWebSearch Search Assistant BHO - {00A6FAF1-072E-44cf-8957-5838F569A31D} - C:\Programmer\MyWebSearch\SrchAstt\2.bin\MWSSRCAS.DLL (file missing)
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: My &Web Search - {07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - C:\Programmer\MyWebSearch\bar\2.bin\MWSBAR.DLL (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINNT\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb01.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINNT\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] D:\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] D:\Digital camara\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE NvQTwk,NvCplDaemon initialize
O4 - HKLM\..\Run: [WinSrv] C:\winnt\system32\hiddenrun.exe WinSrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ntupdate] C:\winnt\update\ntupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\2.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Configuration Loader] msgfix.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Msg Fixage] msgfixed.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Configurations Loader] winxtr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\RunServices: [Configuration Loader] msgfix.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Msg Fixage] msgfixed.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O8 - Extra context menu item: &Search - http://bar.mywebsearch.com/menusearch.html?p=ZS
O9 - Extra button: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - D:\ICQ\ICQ\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - D:\ICQ\ICQ\ICQ.exe
O12 - Plugin for .png: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin3.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.8.cab
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://www.axis.com/products/camera_servers/AxisCamControl.ocx
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab
Avatar billede security_him_self Nybegynder
30. juli 2004 - 10:33 #10
anyone ???
Avatar billede resist Nybegynder
30. juli 2004 - 11:00 #11
Ja, nu skal jeg kigge.
Avatar billede resist Nybegynder
30. juli 2004 - 11:20 #12
Herunder er der nogle filer, som du skal fixe. Sæt en vinge ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned.

Fix disse med HijackThis:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.hotbar.com/dyn/hotbar/3.0/sb_searchPageHome.htm

O2 - BHO: MyWebSearch Search Assistant BHO - {00A6FAF1-072E-44cf-8957-5838F569A31D} - C:\Programmer\MyWebSearch\SrchAstt\2.bin\MWSSRCAS.DLL (file missing)

O3 - Toolbar: My &Web Search - {07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - C:\Programmer\MyWebSearch\bar\2.bin\MWSBAR.DLL (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [WinSrv] C:\winnt\system32\hiddenrun.exe WinSrv.exe

Kender du selv denne? Hvis ikke så fix den (er det denne? http://www.minnetonkaaudio.com/support/mx51/mx51nt.html)
O4 - HKLM\..\Run: [ntupdate] C:\winnt\update\ntupdate.exe

O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\2.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Configuration Loader] msgfix.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Msg Fixage] msgfixed.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Configurations Loader] winxtr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup –s
O4 - HKLM\..\RunServices: [Configuration Loader] msgfix.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Msg Fixage] msgfixed.exe

O8 - Extra context menu item: &Search - http://bar.mywebsearch.com/menusearch.html?p=ZS

O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.8.cab
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://www.axis.com/products/camera_servers/AxisCamControl.ocx

----
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
----

Genstart i fejlsikret tilstand (F8 i opstart).  Find og slet:

C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\ >>>> mappen MYWEBS~1
C:\Programmer\MyWebSearch\ >>>> mappen MyWebSearch
C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\ >>>> mappen NEWDOT~1
C:\winnt\system32\WinSrv.exe >>>> filen
C:\winnt\update\ntupdate.exe >>>> filen ntupdate.exe (hvis du ikke kender den)

Brug Start > Søg. Søg på og slet:

msgfix.exe
msgfixed.exe
winxtr.exe

Genstart almindeligt og send en ny log herind til tjek
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
30. juli 2004 - 11:30 #13
Et lettere off-topic råd:

Undlad at installere driveren til din Logitech-mus. Windows' standarddriver klarer jobbet fint og min erfaring siger mig at Logitech's muse-driver er noget bras :o/ Den er ikke bidende nødvendig og æder en smule ressourcer, der er bedre brugt andetsteds.
Dog er den rar at have, hvis du ønsker at omprogrammere knapperne og optimere dem at surfe på Nettet eller til brug i 3D-programmering eller hvor man nu kan udnytte evt. ekstra knapper.

Medmindre du gør brug af de ekstra funktioner driveren byder på, bør du holde den langt væk fra din maskine :o)
Avatar billede resist Nybegynder
30. juli 2004 - 11:30 #14
Vent lige med at slette denne fil: C:\winnt\system32\WinSrv.exe
Upload den i stedet til Kaspersky: http://www.kaspersky.com/remoteviruschk.html
Avatar billede resist Nybegynder
21. august 2004 - 21:05 #15
Hvordan går det her?

Lukketid?
Avatar billede security_him_self Nybegynder
23. august 2004 - 13:13 #16
jeps, tak for hjælpen
Avatar billede resist Nybegynder
23. august 2004 - 14:43 #17
Velbekomme ;-)