Avatar billede gthang19 Nybegynder
29. juli 2004 - 10:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker min mus ikke så godt?

Hej Alle

Jeg har næsten lige købt min Creative Mus, den er med ledning, Nogen gange er det lige som om at den går i stå, og jeg bliver hvergang nød til at genstarte pcen for at den skal virke igen?

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede a.schou Nybegynder
29. juli 2004 - 11:43 #1
Jeg havde engang samme problem, det var fordi jeg havde et webca siddende på samme port. prøv at pille alt andet usb udstyr fra
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. juli 2004 - 11:50 #2
... evt. ombytte mellem de forskellige USB enheder's stik i PC'en...

Du har vel sakset den korrekte (=bedre?) driver fra Creative ?
Avatar billede gthang19 Nybegynder
09. august 2004 - 16:58 #4
Jeg kan desværre ikke finde driver til den, og jeg har flyyet alt andet usb stik, hvad kan jeg gøre?
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2004 - 17:44 #5
humm, hvad hedder den mus helt præcist?

uden at vide en *kid om det, kan det være noget med USB1 vs USB2 kompatibilitet ?
Avatar billede gthang19 Nybegynder
09. august 2004 - 17:46 #6
Creative optical mouse 3000.. noget i den stil
Avatar billede a.schou Nybegynder
09. august 2004 - 22:30 #7
nej, usb 1/2 er ligemeget mht. mus
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2004 - 22:52 #8
humm, der findes ikke opdaterede driver, den du har med pakken er den nyeste
well, can help no more then :-/

(du har seføli lige checket musen på en anden maskine hvor den virker helt fint?)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. august 2004 - 06:44 #9
... og/eller en anden mu på samme comp...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. august 2004 - 06:48 #10
PS: Når/hvis musen (tilsyneladende) går istå. Virker stavepladen (=tastaturet) - eksempelvis [WindowsTasten] ?
Bare for at checke/test om det er musen/driver der låser eller hele spanden (=PC'en)