Avatar billede orchid Nybegynder
28. juli 2004 - 23:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mp3 afspiller kan ikke registreres af computeren

Jeg har netop købt en Denver mp3 afspiller, model MP-107. jeg har installeret dennes software, men når jeg sætter afspilleren i computerens USB-stik, kan computeren (win98) ikke finde den rigtige driver. Jeg har gennemsøgt driver Cd'en som jeg har fået med mp3-afspilleren, men der er ingen driver, kun en software til at overføre mp3 filer fra computeren. Jeg har også tjekket denvers webside (denver-electronics.com) men der er ingen driver support til denne model, da det er et helt nyt produkt. Findes der måske ikke en universal driver, som kan løse det her problem?
Avatar billede belle Nybegynder
29. juli 2004 - 00:08 #1
hvis der ikke er lavet en win98 driver til afspilleren kan du godt glemme at få den til at virke. lover producenten at den vil virke under win98? ellers skal du nok opgradere til win2000 eller winXP
Avatar billede orchid Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:52 #2
ja det var rigtigt.. man skulle bruge XP! send det som et svar for at få points!
Avatar billede belle Nybegynder
21. oktober 2004 - 15:05 #3
her er et svar