Avatar billede moviez Nybegynder
28. juli 2004 - 23:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kopiere avseq01.dat file

Hejsa,

Hvorfor får jeg besked om "Det er ikke muligt at kopiere AVSEQ01: Forkert parameter", når jeg prøver på at kopiere en avseq01.dat file fra en cd ?? den stopper lige til sidste af de 15 sekunder ?
Avatar billede morphman Nybegynder
28. juli 2004 - 23:35 #1
Just curious - are you able to copy simple data files (NOT related to VCDs or SVCDs) from a CD to your hard drive?
Avatar billede morphman Nybegynder
28. juli 2004 - 23:38 #2
You could try this program. http://www.smart-projects.net/isobuster/
Avatar billede moviez Nybegynder
28. juli 2004 - 23:52 #3
it works with this program, but why cant i copy those files normaly ?
Avatar billede morphman Nybegynder
29. juli 2004 - 00:34 #4
Well, the reason could be that there’s some sort of anti-copy protection which Isobuster simply pay no heed to.
Avatar billede norbert Nybegynder
29. juli 2004 - 19:42 #5
Er det selve filen, du prøver at kopiere over på harddisken?
Avatar billede norbert Nybegynder
29. juli 2004 - 19:46 #6
http://members.nextra.at/erpar/vcd2mpeg.htm
Her kan du konvertere din vcd-fil til mpeg1.
Avatar billede morphman Nybegynder
05. august 2004 - 13:08 #7
Thanx for the points.