Avatar billede cc2000 Nybegynder
28. juli 2004 - 22:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort emulering

Hej med jer.

Jeg har en masse gamle dos spil som jeg gerne vil spille.
Men problemet er mit grafikkort ikke understøttes af alle de gamle spil, så ville gerne have mulighed for at emulere f.eks. et S3 kort.
Jeg har allerede fundet et program der emulerer et lydkort så nu ligger problemet bare med grafik.
Jeg har ledt på google men synes ikke at have stødt ind i et program der gør det muligt.

Kender du/i et?

Mit nuværende grafikkort er et ATI Radeon 9700 Pro
Avatar billede cp1 Nybegynder
29. juli 2004 - 00:04 #1
Avatar billede cc2000 Nybegynder
29. juli 2004 - 10:20 #2
Den virker ikke så optimalt synes jeg.
Men hvis der ikke kommer andre svar får du pointene.
Avatar billede cp1 Nybegynder
29. juli 2004 - 14:08 #3
næe..spørgsmålet er om man ka få det til at virke optimalt,mange steder foreslår de at man ska ha en gammel maskine med gammelt styresystem for at få det til at køre ordentligt... har du kigget på "Mame" http://www.mame.net/
Avatar billede cc2000 Nybegynder
29. juli 2004 - 14:47 #4
Mame bruges til arkade spil og dem har jeg desværre ingen af. Men kun gamle dos-spil.
Avatar billede cp1 Nybegynder
30. juli 2004 - 03:09 #5
okay,har ikke kunne finde andre :/ du ta bare selv pointene ;)
Avatar billede cc2000 Nybegynder
12. august 2004 - 22:34 #6
Hermed lukket.