Avatar billede rogind Nybegynder
28. juli 2004 - 20:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MAPI-Spooler

Hej

Der sidder en mail fast i min udbakke!! Jeg får følgende fejlmeddelelse: "MAPI-Spooleren har allerede påbegyndt overførslen af meddelelsen"

Jeg kan ikke slette mailen....

Forslag?
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
28. juli 2004 - 21:49 #1
Jeg har engang har samme problem, der var det fordi den lå i udbakken mens jeg installerede nyt antivirus system, jeg prøvede alt, fik nogle til at komme, men intet hjalp for en formatering af pcen desværre!
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2004 - 21:51 #2
løsningen har før været at disablede "Send/Recieve" og genstartede Outlook, så kan man nå at slette mailen.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. juli 2004 - 09:11 #3
Prøv at gå ind på din udbyders hjemmeside - webmail og slet mailen den vej rundt.
Avatar billede rogind Nybegynder
29. juli 2004 - 18:02 #4
Har prøvet send/recieve løsningen - det virker heller ikke!! Webmail er heller ikke løsningen!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. juli 2004 - 18:29 #5
Skal lige vide hvilket postprogram du benytter og er det fuld opdateret?
Avatar billede rogind Nybegynder
29. juli 2004 - 18:40 #6
Outlook - office 2000, er det det du vil vide?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. juli 2004 - 22:27 #7
Hej rogind. Ser ikke ud til at du har modtaget mine sidste indlæg. Prøver igen!
Har du evt. mod på at af- og geninstallere outlook?
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2004 - 22:55 #8
Problemet er kendt, så tjek lige dette link, som jeg gav dig en lille forsmag på. Har selv benyttet mig af at slå send/recieve fra.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2004 - 22:55 #9
Avatar billede rogind Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:59 #10