Avatar billede littlep Nybegynder
24. februar 2001 - 21:48 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Kommer det noget godt i fjernsynet i aften ??

nogen film ?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 21:49 #1
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 21:49 #2
se selv efter om der er noget du kunne tænke dig at se...
Avatar billede kapla Nybegynder
24. februar 2001 - 21:49 #3
Avatar billede pheromaster Nybegynder
24. februar 2001 - 21:50 #4
Der kommer en god film på tv2 kl. 22.45...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 21:51 #5
239 points for sådan et plat spørgsmål?????????
Avatar billede xtom2 Nybegynder
24. februar 2001 - 21:52 #7
Jeg ser seriøst frem til hvem der mon får points her..
Avatar billede vandhunden Nybegynder
24. februar 2001 - 21:52 #8
FUSK, jeg er overbevist om at man ikke må give så mange point for så åndsvagt et spørgsmål!
Avatar billede pheromaster Nybegynder
24. februar 2001 - 21:53 #9
Der kommer også en god film på tv2 ZuLu kl. 22.25.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 21:53 #10
littlep>>hva\'eh...regner du med at afmelde dig selv som bruger efter dette spørgsmål? du er nemlig løbet tør for din beholdning med dette spørgsmål!
Avatar billede pheromaster Nybegynder
24. februar 2001 - 21:53 #11
Hmmmm...FUSK !!!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 21:54 #12
kapla0 littlep

FUCK ENGANG SNYD... kig lige på www.tvguiden.dk. og sig mig så efter om der er noget, angående fjernsyn på den side, nej det er der ikke...

Sendt en mail til admin... Så må vi håbe at han slette jer 2... For det der er sku snyd
Avatar billede bonheur Nybegynder
24. februar 2001 - 21:56 #13
Snyd og humbug! Tænk at folk bliver ved med den slags.....
Avatar billede kapla Nybegynder
24. februar 2001 - 21:56 #14
Jeg snyder ikke jeg ved ikke hvorfor han har acepperet mit svar linket virket ikke engang nu tror i nok allesammen at jeg snyder men jeg lover jer at det gør jeg IKKE
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 21:58 #15
nejnej... du snyder... ikke det må admin sku afgøre, for jeg vil kalde det snyd, at du vælger at acceptere et links, hvor der ikke er noget indhold..

og kapla0, er da vist også dig. For ellers ville man nok skrive til et sted, hvor man kan finde en tv guide..

Husk på det næste gang i prøver at snyde... Og jeg var da først.. Tihi, er der før dem som prøver på at snyde... godt gået... :o)
Avatar billede kapla Nybegynder
24. februar 2001 - 21:59 #16
Avatar billede kapla Nybegynder
24. februar 2001 - 22:01 #17
dalbjerg> jeg kan sgu da ikke gøre for at han aceppret et link som ikke jeg skulle have tjekket indet at jeg skrev linket de må åbenbart have lukket det :(
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 22:01 #18
nå og hvorfor skal admin tage disse points??? de burde jo faktisk tilfælde mig, eler en af dem som gad et ilnks, til et site, som virker...
og pheromaster, snyder vist også... for han brugte også linket, www.tvguiden.dk og min oven over, så han hugger svar fra andre... men oki, han kommentere jo bare, så er det ikke helt snyd...

Men HUG ikke andres svar... Det for i ikke noget ud af.. Ud over at blive beskyldt for snyderi
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 22:03 #19
narj det minder vist om engang fusk, stadigt væk ikke kapla0...

Hvor mange har hørt om sitet www.tvguiden.dk, før???
Lad mig så lige hører nogen, andre end: kapla0
Avatar billede vandhunden Nybegynder
24. februar 2001 - 22:03 #20
Kapla0 har før prøvet på at skifte brugernavn:
http://www.eksperten.dk/spm/40844
Det var også lidt skummelt...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 22:06 #21
vandhunden: det var da godt nok en fusker af format ham kapla0...
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. februar 2001 - 23:08 #22
mon ikke noget med store armbevægelser. se http://www.eksperten.dk/spm/52041
intet med kapla0 at gøre.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. februar 2001 - 23:09 #23
han giver sku points fra sig...
Avatar billede birkis Nybegynder
25. februar 2001 - 00:32 #24
dalbjerg >>  Det har ingenting å si for dette spm., men der finnes faktisk en tv-oversikt på www.tv-guiden.dk.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. februar 2001 - 00:33 #25
jamen www.tvguiden.dk findes ikke
Avatar billede kapla Nybegynder
25. februar 2001 - 00:35 #26
dalbjerg> det var faktisk http://www.tv-guiden.dk/ jeg mente
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
25. februar 2001 - 02:25 #27
jaja, og det skriver du nu, lige efter at du har set det links, ja right... SNYD
Avatar billede kapla Nybegynder
25. februar 2001 - 11:00 #28
Der er bare ingenting der kan overbevise dig at jeg ikke har det er ligemeget nejnej bare fordi den idiot littep har givet mig point så SKAL jeg anklages for snyd Jeg har ikke snydt
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
25. februar 2001 - 11:37 #29
Jeg tror faktisk på dig kapla0... du har aldrig dør været involveret i snyd udover dit forsøg på at skifte navn, og du virker ret seriøs i andre spørgsmål her på eksperten.
Men det virker lidt underligt at littlep gi\'r dig så mange point for et åndssvagt spørgsmål....
Avatar billede kapla Nybegynder
25. februar 2001 - 11:43 #30
Helt enig det er da underligt men det må littlep jo selv om hvor mange point han vil give at han så vælger at acceptere mit svar med et link der ikke virker det forstår jeg ikke?