Avatar billede nexion Nybegynder
28. juli 2004 - 12:27 Der er 13 kommentarer

Sletning af konto?

En kammerat af mig fortæller følgende.

Jeg vil gerne have slettet min konto inde på Ekserten.dk, men den er blevet deaktiveret og så kan jeg ikke lave indlæg derfor ville jeg hører om du ikke vil lave et indlæg hvor der står
om det ville være muligt, at slette kontoen der hedder "Lybech"
- Har password.

På forhånd tak
Avatar billede kenp Novice
28. juli 2004 - 12:38 #1
nej kontoen kan ikke slettes, men den er deaktiveret!
Avatar billede nexion Nybegynder
28. juli 2004 - 12:42 #2
Lybech: Kan det slet ikke lade sig gøre at slette den
Avatar billede kenp Novice
28. juli 2004 - 12:46 #3
niks
Avatar billede nexion Nybegynder
28. juli 2004 - 12:49 #4
Lybech: Kan det så ikke være muligt at aktivere den igen?
Avatar billede kenp Novice
28. juli 2004 - 12:49 #5
Når han forsøger at logge ind kan han jo se hvorfor hans konto er blevet deaktivet! måsek han skulle tage det til eftertanke.
Avatar billede kenp Novice
28. juli 2004 - 12:50 #6
og hvis han er utilfreds med den afgørelse som er blevet taget den gang af coadmin så kan kan kontakte info @ eksperten.dk
Avatar billede nexion Nybegynder
28. juli 2004 - 12:54 #7
Lybech: Det har jeg også gjort, men når jeg logger ind kan jeg lave en forespørgsel og jeg har ikke fået noget savr fra de coadmins der behandler min sag!!! Men jeg ville hører om det ville være muligt at åben den igen, efter jeg har fundet ud af at det var dumt det jeg har lavet!!!
Avatar billede kenp Novice
28. juli 2004 - 12:56 #8
så er det kun ved at skrive til info @ eksperten.dk da det er admin som laver de afgørelser! måske du er heldig at de svare hvis du skriver til coadmin @ eksperten.dk
Avatar billede nexion Nybegynder
28. juli 2004 - 12:56 #9
Lybech: Okay takker troede bare at dette kunne afgøres herinde!
Avatar billede kenp Novice
28. juli 2004 - 12:58 #10
niks det kan det ikke.

Nexion lig et svar og tage dine point retur.
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 14:28 #11
lybech -efter reglsættet gør du intet forkert i at oprette en ny bruger selvom den gamle ikke er slettet, så længe du ikke har 2 konti aktive.
Avatar billede exp Juniormester
29. juli 2004 - 17:37 #12
Dette indlæg er baggrunden for deaktiveringen, og nej, lybech vil _ikke_ blive reaktiveret.

www.eksperten.dk/spm/501311

exp/coadmin
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 17:41 #13
exp - okay forstår godt hvorfor deaktiveringen, hold da ferie nogle børn :(