Avatar billede monic Nybegynder
28. juli 2004 - 12:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GFIMailEssentials spærrer for alle indkommende mails

Jeg har i går sat GFIMailEssentials op på min Exchange server 2003, men har siden da ikke modtaget en eneste mail udefra. Det er som om den er blevet sat op for sikkert så den blokerer for alle udefrakommende mails. Hjælp! Haster meget!
Avatar billede monic Nybegynder
28. juli 2004 - 12:31 #1
Det ser ud til at jeg godt kan modtage mails fra de som står på min whitelist, men jeg vil jo også gerne kunne modtage mails fra de mennesker som ikke er anført på min whitelist endnu.
Avatar billede mr.d Nybegynder
29. juli 2004 - 01:14 #2
Hvis er klar på at lave en terminal adgang skal jeg gerne lave det for dig, kan ikke lige se herfra hvad der er gået galt.
Så kan vi lave en delt setion så du kan se hvad jeg laver.
Avatar billede monic Nybegynder
29. juli 2004 - 07:50 #3
Hmmm...jeg må indrømme at jeg ikke er så stærk endnu i hvordan man laver den slags og hvordan jeg bagefter sørger for at du ikke kan komme ind på min server igen.
Avatar billede mr.d Nybegynder
29. juli 2004 - 11:19 #4
Det er bare ok.
Har du Messenger ?
Ellers kom med en beskrivelse af vertion, osv.
Avatar billede monic Nybegynder
29. juli 2004 - 11:28 #5
ja, du kan finde mig på monic@mail.dk
Avatar billede clausm Nybegynder
30. juli 2004 - 08:09 #6
Prøv at slå alle anti-spam filtre fra på GFI, og derefter slå dem til et af gangen. På den måde burde du kunne finde ud af om det er selve applikationen eller et af filtrene der napper dine mails.
Du kan evt, under options for hvert filter, flagge dine mails, istedet for at slette dem.
Et andet alternativ er at starte GFI-monitor, for at se om serveren overhovedet modtager noget.
Avatar billede monic Nybegynder
02. august 2004 - 13:50 #7
Tak for hjælpen, Mr.d - vil du sende et svar, så du kan få point?
Avatar billede mr.d Nybegynder
02. august 2004 - 21:48 #8
Det var så lidt :-)