Avatar billede webben Nybegynder
24. februar 2001 - 21:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SMSC

Nogen der ved hvad SMSC er? Jeg er igang med en lille logosender og har fået at vide jeg skal bruge en SMSC!!! Men hvad er det og hvordan får man fat i dette program?
Avatar billede demo Nybegynder
24. februar 2001 - 21:53 #1
SMSC er nummeret til eks. Tele Danmark Mobils beskedcentral. SMS-central
Avatar billede runesoft Nybegynder
25. februar 2001 - 18:55 #2
SMSC: SMS Center. Server forbundet til mobilnettet. Er også forbundet til et computernet, som f.eks internettet. Med mindre du har dit eget mobilnetværk, har du ikke et sådant. Men hvis du alligevel skal bruge det kan du forbinde til ét mod betaling.
Så skal du implementere en protokol (mobilix-> CMID2, Sonofon->SMPP, teledanmark->CMGEMI)
check f.eks. www.smppforum.com ud.

Held og lykke :-)