Avatar billede bongii Nybegynder
28. juli 2004 - 01:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

God asp editor

Hey.

Er der en der kender en god / fed asp editor der er let at gå til?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. juli 2004 - 01:12 #1
EditPlus - www.editplus.com (shareware)

TSW WebPad / WebCode - www.tsw.com - freeware, man skal dog registrere med en email adresse, så de kan sende den gratis registreringskode. De sender ikke reklamer.

Der er syntax-coloring i alle programmerne.
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. juli 2004 - 01:21 #2
Yo, surfer!

www.tsw.com, er det ikke et bilfirma?

Pi.. irriterende, at man skriver og skriver, og så er fokus flyttet fra siden, fordi der kommer en popup. Må huske at bruge Avanti, når jeg er på E :o/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. juli 2004 - 01:23 #3
Sorry mate :-)

http://www.tsw.dk/

.dk, og ikke .com :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. juli 2004 - 01:25 #4
Nej, drop Internet Explorer HELT!

Læs: http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24297

Jeg kan anbefale Opera og Mozilla FireFox, som alternativer:

Opera: www.opera.com
FireFox: http://www.mozilla.org/products/firefox/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. juli 2004 - 01:26 #5
Læs også hermandsens artikel: http://www.eksperten.dk/artikler/19
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. juli 2004 - 01:35 #6
Det er efterhånden lige før. Har ellers været fint tilfreds med MSIE, men det er da snart værd at overveje :o)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. juli 2004 - 01:38 #7
Når jeg keder mig, og savner spænding, i form af en sikkerhedsrisiko, der gør det muligt for en hjemmeside, at overtage min computer og tømme mit køleskab, bruger jeg Internet Explorer. :-)

Ellers bruger jeg Opera og FireFox.
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. juli 2004 - 01:40 #8
:oD Ja, eller tage det brandvarme ildfaste fad ud af ovnen med operationshandsker på. 5½ år gammel patch var ikke sikker alligevel, hva'? :o/
Avatar billede tjaz Nybegynder
28. juli 2004 - 01:47 #9
macromedia dreamweaver (nyeste er version 2004 mx, har selv ultradev versionen) ganske nydeligt program ... dog ikke gratis :(
Avatar billede tjaz Nybegynder
28. juli 2004 - 01:48 #10
svar self :P
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. juli 2004 - 01:49 #11
thesurfer, jeg har 2 spørgsmål, som jeg håber du kender noget til - når/hvis du får tid og lyst:

http://www.eksperten.dk/spm/523875
http://www.eksperten.dk/spm/523839

bongii, undskylder for spam.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. juli 2004 - 02:21 #12
doh! troede at det var steen_hansen der havde oprettet spm'et :-)
Avatar billede bongii Nybegynder
28. juli 2004 - 13:53 #13
I forstår ikke helt hvad jeg mener. Det kan også være svært til tider :)

Med en editor mener jeg f.eks. www.fckeditor.com. Skal understøtte både IE og netscape.

Jeg kan bare ikke få fckeditoren til at virke..
Avatar billede bongii Nybegynder
28. juli 2004 - 13:53 #14
Avatar billede rolf Nybegynder
28. juli 2004 - 13:57 #15
Har du kigget på htmlarea?
Avatar billede bongii Nybegynder
30. juli 2004 - 12:48 #16
hej.

jeg fik fckeditoren til at virke.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. juli 2004 - 16:21 #17
FCKeditor er da ikke en asp editor, men en ganske almindelig editor..
Forslagene i 28/07-2004 01:12:31 kan man kalde "asp editorer", da de har noget med asp at gøre (bl.a. syntax-coloring)..