Avatar billede anderx Nybegynder
27. juli 2004 - 23:24 Der er 4 kommentarer

Maskinen fryser

Hej jeg har et problem
min computer fryser meget men det er faktisk kun når det er jeg går på nettet at den fryser og det er meget den fryser men mine ram fejler ikke noget og tror hellere ikke det er hdden der er skyld idet men kan det ikke være netkortet der kan lave lidt konflikt ?
Avatar billede c-holst Novice
28. juli 2004 - 06:40 #1
tja, hardware fejlfinding kan ofte være meget uigennemskueligt. Men prøv dette.

sluk, tag netstikket ud, genstart i fejlsikret (F8 under opstart), slet kortet netkortet i enhedshåndteringen.
bruger du xp, lægger du din cd i drevet og taster følgende kommando i kør:
sfc /scannow husk mellemrum før /
tjekker og retter systemfiler
kør en fuld scandisk
kør en defragmentering(kan tage lang tid hvis du kke har gjort det før)

genstart og lad maksinen finde netkortet.

tjek at du har alle opdateringer til windows og internetexplorer.

ps, dette er ikke nødvendigvis løsningen, men så er vi da i det mindste igang
Avatar billede c-holst Novice
28. juli 2004 - 06:43 #2
ser vel også interessant ud
http://www.eksperten.dk/spm/436565

kigger ind senere og ser hvordan det går
Avatar billede anderx Nybegynder
28. juli 2004 - 13:46 #3
hey c-holst jeg prøver her omlidt :) og ser om det hjælper
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2004 - 22:05 #4
Har du brug for mere hjælp, ellers må du genre lukke tråden, så andre også kan få glæde af den

mvh
carsten