Avatar billede badazz Novice
27. juli 2004 - 22:33 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Acer bærbar ok??

måske er det ikke det rette sted at spørge, men prøver alligevel..

jeg overvejer at købe en acer bærbar istædetfor min compaq.. men er acer et godt mærke.. eller skal jeg bare beholde min skumpaq??

gerne argumenter for og imod..

Mvh Brian
Avatar billede -just-me- Nybegynder
27. juli 2004 - 22:38 #1
Jeg har 1 Acer Aspire 1330X og er glad for den, meeen 1 bærbar er IKKE god til spil
Avatar billede badazz Novice
27. juli 2004 - 22:41 #2
Jeg skal hellerikke bruge den til spil.. ej. passer ikke helt.. et spil 7kabale smutter da ind nogle gange. men det budte den jo kunne klare... hvad med tastaturet.. virker det billigt.. larmer det?? skærmen er den klar og fin eller er det sløret... når man lukker lågen.(skærmen) er det så lydløst eller knirker det. og virker plastic agtigt??  ellers andre gode / dårlige ting ved acer vil gerne høre alt hvad der kan have relation til mit køb...
Avatar billede -just-me- Nybegynder
27. juli 2004 - 22:47 #3
Du er sguga krævende *ggg* næe, tastaturert er ret lydløst, skærmen er helt klar på min, det eneste der knirker her er mig *gg* Prøv at find en butik og kig på dem, så kan du selv lytte efter lyde ;-)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
27. juli 2004 - 22:51 #4
kender du noget til IncrediMail??? ... Jeg kan ikke få lagt mere end én mailadresse ind som afsender adresse :-(
Avatar billede badazz Novice
27. juli 2004 - 22:59 #5
øhh... nej det kender jeg ikke lige noget til...
Avatar billede badazz Novice
27. juli 2004 - 23:01 #6
Hvilken serie af Acer ville du så anbefale mig at købe?? (intel processor)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
27. juli 2004 - 23:04 #7
øhhh ... dét har jeg ikke forstand på, sorry ... Jeg har selv kigget på en ny, men den koster ca. 14000 :-( men den har større grafikkort, og burde kunne klare mine spil (siger de!)
Avatar billede badazz Novice
27. juli 2004 - 23:07 #8
en bærbare er generelt ikke god til spil.... fladskærmen er for langsom..
Avatar billede -just-me- Nybegynder
27. juli 2004 - 23:10 #9
nej, dét har jeg også fundet ud af, efter jeg HAR købt den. Ingen sagde det FØR jeg købte den :-(
Avatar billede -just-me- Nybegynder
27. juli 2004 - 23:12 #10
nogle spil nægter den helt at spille, kan ikke engang komme ind i dem
Avatar billede badazz Novice
27. juli 2004 - 23:44 #11
Hehe.. sådan er det jo altid...  da jeg købte min. var det også både USB2.0, firewire og infrarød i den ....      HAHA snyt igen..
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2004 - 23:47 #12
Jeg har en bærbar med et Ati Mobility Radeon 9700, synes at den klarer Counter-Strike fint ;)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 00:53 #13
Hvorfor bliver vi altid snydt når vi køber computer?! :-( *gg* .. er de for smarte og vi for dumme?!?! *ggg*
Avatar billede kox Nybegynder
28. juli 2004 - 08:59 #14
hej badazz jo det er vist det helt rigtige sted at spørge :o)
se freehelps artikel om køb af bærbar: http://www.eksperten.dk/artikler/365 der står ikke så meget om de forskellige mærker men det er en guide til hvad du bør være opmærksom på når du køber bærbar.
god fornøjelse
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2004 - 09:02 #15
Selv har jeg en travelmate og er supertilfreds med den. Det du skal se efter er om det er en centrino.
Avatar billede myllesen Nybegynder
28. juli 2004 - 09:17 #16
Som nævnt i sp. http://www.eksperten.dk/spm/523837 har jeg lige købt en Acer. Hvis man sidder tæt nok på skærmen fungerer fan'en fint som hårtørrer. Og med tilsvarende støjniveau. Bortset fra det virker laptop'en helt ok.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2004 - 09:20 #17
Det er vel fordi det ikke er en centrino, min er TOTAL stille.
Avatar billede myllesen Nybegynder
28. juli 2004 - 09:24 #18
Celeron :-(
Skulle det virkelig gøre forskellen?
Avatar billede kox Nybegynder
28. juli 2004 - 09:25 #19
stakkels mylle *G*
jeg har en dell med centrino og den virker ikke...
ihvertfald ikke som hårtørrer...
Avatar billede kox Nybegynder
28. juli 2004 - 09:36 #20
ja mylle det er desvæære det der er forskellen. centrino er optimeret så den er meget strømbesparende, den udvikler mindre varme og drosler selv ned i cpu-hastighed når der ikke er behov, det gør at blæseren ikke kører ret tit.
men hey der skal jo også være noget at hente når man lægger det dobbelte for maskineriet.
læs artiklen af freehelp der står det nærmere forklaret
Avatar billede kox Nybegynder
28. juli 2004 - 09:37 #21
en celeron hårtørrer, det nye mærke *G* fås også i lyserød til piger
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2004 - 09:41 #22
Så kox, det er ikke myllesens tråd, du spammer badazz.
//Michael
Avatar billede kox Nybegynder
28. juli 2004 - 09:58 #23
ja ok undskyld badazz. den lå bare lige til højrebenet.
Avatar billede badazz Novice
28. juli 2004 - 15:37 #24
HEHE... jeg har leget lidt med centrino.. men syntes ikke rigtigt om dem. den var for langsom til at speede processoren op når der var brug for den.. selvom computeren var på strømforsyningen... er det standarten ved centrino. eller var det bare den maskine jeg var ved. der hang i bremserne??
Avatar billede kox Nybegynder
28. juli 2004 - 17:57 #25
altså jeg mærker ikke noget til op- og nedspeedning, tror kun det vil være et problem ved spil, og kun måske. og ihvertfald slet ikke ved kabale ;-)
Avatar billede badazz Novice
03. august 2004 - 13:45 #26
lukket