Avatar billede -just-me- Nybegynder
27. juli 2004 - 22:29 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Mine mailadresser i IndrediMail

Hvordan får jeg lagt mine forskellige mailadresser ind i IncrediMail, så jeg kan sende fra forskellige?!?!
Når jeg prøver at lægge flere ind, lukker den helt ned :-( ... Hjææælp
Avatar billede -just-me- Nybegynder
27. juli 2004 - 22:58 #1
slet ingen der kan hjælpe mig?! :'-(
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 14:14 #2
Er der virkelig ingen som kender bare LIDT til IncrediMail?!? ... Dét er da total nedtur for mig ... piv
Avatar billede x-lars Novice
28. juli 2004 - 19:03 #3
Har også prøvet Incredimail. Den crashede min puter, så jeg måtte formattere og lægge alt ind igen - bortset fra Incredimail! §;-D
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:30 #4
lukker nu (tror jeg nok)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:36 #5
finder et andet program
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 21:45 #6
det er IKKE løst :-(
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 21:48 #7
x-lars ved du hvordan jeg får flere af mine mailadresser ind så jeg kan sende fra forskellige? :-)
Avatar billede x-lars Novice
29. juli 2004 - 07:14 #8
Nu har jeg det jo netop ikke installeret, men mon ikke det fungerer på samme måde som i Outlook? Altså noget med Funktioner, Konti (accounts), Ny og så dér indtaste POP- og SMTP-servernavne på dine andre mailadresser, samt brugernavn og adgangskode.
Avatar billede x-lars Novice
29. juli 2004 - 07:15 #9
Men på den kan du kun styre, hvilken adresse, der afsender, ved at flytte rundt på den primære konto.

Sorry, men jeg kender ikke nogen bedre løsning.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
29. juli 2004 - 12:12 #10
det er når jeg gør det at det går helt galt, så kan jeg hverken sende eller modtage mail :-(
men tak fordi du forsøgte at hjælpe
Avatar billede -just-me- Nybegynder
29. juli 2004 - 13:13 #11
så er det for 27. gang lykkes mig at lukke hele mit maliprogram ned :-(
det er enten anvendenavn eller løseord det er galt med, der popper et vindue op hvor anvendenavn
står og blinker, men tror selv det er løseordet der er problemet. jeg er vildt dårlig til engelsk
så har et problem med at forstå hvordan jeg får fat i det igen, det er ikke oversat til svensk
Avatar billede -just-me- Nybegynder
05. november 2004 - 19:39 #12
Jubi ... NU har jeg fundet ud af det. Jeg skulle have en ny adgangskode af TDC
Avatar billede x-lars Novice
05. november 2004 - 20:11 #13
Tillykke  med det! Godt at du fik det løst! §;-D
Avatar billede -just-me- Nybegynder
05. november 2004 - 20:15 #14
x-lars det har også taget sin tid, jeg har spurgt enhver der bare havde en smule forstand på en pc'er. Jeg har været vildt arrig over det >:-( ... ggg
Avatar billede -just-me- Nybegynder
05. november 2004 - 20:20 #15
Har flere gang troet jeg var den eneste i hele DK der brugte IncrediMail, for jeg fandt ikke én der bare vidste lidt om det ... gg