Avatar billede myllesen Nybegynder
27. juli 2004 - 21:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Acer travelmate fan larmer aht.

Har købt en billig notebook (ACER Travelmate 240), og har nu opdaget at blæseren starter og stopper meget hyppigt (ca. 1 gang i minuttet), og det lyder som en gammel støvsuger når den starter, så det er pisse irriterende. Især hver gang man åbner en folder eller program går blæseren i gang. Er det en fejl, eller er det bare noget l..t jeg har købt? (jaja, "hvad kan man få for 6K")

/Mylle
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2004 - 09:25 #1
Må nok desvärre sige at det er noget lort du har köbt. Skal du have en stille computer der ikke larmer eller alstrer så meget varme, skal du köbe en med centrino teknologien.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2004 - 09:27 #2
Men det er bare at få det bedste ud af det. Tänk positivt, nu kan konen både surfe og få törret hår samtidigt ;o)
Du skulle have läst freehelps artikel om bärbare för du köbte.
Avatar billede myllesen Nybegynder
28. juli 2004 - 10:20 #3
Tjah, så ved jeg det. Kan man ikke drosle CPUen ned så blæseren kører mindre? Hastigheden er ikke det store issue (den er faktisk købt til konen!).
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. juli 2004 - 10:26 #4
Der må du nok have freehelp ind i billedet, det ved jeg ikke. Men det burde kunne lade sig göre inde i BIOSen.
Avatar billede myllesen Nybegynder
17. oktober 2005 - 10:58 #5
ingen hjælp