Avatar billede filia Juniormester
27. juli 2004 - 20:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kender nogen pixmania.com?

Jeg er ved at købe digitalt kamera og er stødt på siden www.pixmania.com.
Her ligger priserne langt under det, man ellers ser, i snit vel en 3-400 under.
Er det et ok sted eller hvad?

kh. filia
Avatar billede hamfelt Nybegynder
27. juli 2004 - 20:55 #1
Jeg har kun haft rigtig gode erfaringer med Pixmania. Jeg bestilte et kamera en fredag eftermiddag. 2 timer efter ringede de fra Pixmania og ville lige have bekræftet min bestilling. Tirsdag morgen bankede det på døren fra UPS med mit kamera. Så jeg kan kun anbefale dig at spare penge gennem Pixmania.
Avatar billede serverservice Praktikant
27. juli 2004 - 21:32 #2
jeg synes ikke det er specielt billigt i forhold til de tilbud man ser andre steder - er der et specielt godt tilbud ?
Avatar billede nilsen Nybegynder
27. juli 2004 - 23:30 #3
gd
Pixmania fungerer udmerket - har også købt et dig. kamera der og pris/service ok.
Nilsen
Avatar billede serverservice Praktikant
27. juli 2004 - 23:38 #4
ok må indrømme at jeg ikke havde søgt nok før og kan se at priserne nu er ok alligevel - har også overvejet at købe et der.
Avatar billede filia Juniormester
28. juli 2004 - 01:24 #5
ja, et godt eksempel kunne f.eks. være Merlins knaldtilbud i øjeblikket: Olympus Camedia C-5060 med lædertaske og 128 Mb kort til 5.999 (før: 7.049, spar 1.050!!!)!
Det koster hos Pixmania 4.858,-!
Et andet eksempel, for lige at blive hos Merlins tilbudsavis er Sony Cybershot DSC-P120, som er et stærkt tilbud til 3.899,- (vejl. udsalgspris iflg. Pixmania er i øvrigt 4.103,-). Hos Pixmania koster det 3.200,-. 700 kr. er da også penge!

Så det er næsten for godt til at være sandt (dog ikke for Merlin) - men jeg antager så, at det er ok!??!
ja, et godt eksempel kunne f.eks. være Merlins knaldtilbud i øjeblikket: Olympus Camedia C-5060 med lædertaske og 128 Mb kort til 5.999 (før: 7.049, spar 1.050!!!)!
Det koster hos Pixmania 4.858,-!
Et andet eksempel, for lige at blive hos Merlins tilbudsavis er Sony Cybershot DSC-P120, som er et stærkt tilbud til 3.899,- (vejl. udsalgspris iflg. Pixmania er i øvrigt 4.103,-). Hos Pixmania koster det 3.200,-. 700 kr. er da også penge!

Så det er næsten for godt til at være sandt (dog ikke for Merlin) - men jeg antager så, at det er ok!??!
Avatar billede filia Juniormester
28. juli 2004 - 01:26 #6
nå, så blev det da vist slået fast....!

:-)=