Avatar billede garma Nybegynder
27. juli 2004 - 19:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Word åbner uden "Sidehoved og sidefod

Når jeg åbner et worddokument åbner det uden at sidehoved og sidefod er med på dokumentet. Hvordan genoprettes Normal.dot til igen at starte op så jeg kan se såvel sidehoved, sidefod og selve tekstområdet? Dokumentet er sat til visning af udskriftslayout.
/Palle Jensen
27. juli 2004 - 19:34 #1
Hvilken version af Word?
Avatar billede garma Nybegynder
27. juli 2004 - 19:36 #2
27. juli 2004 - 19:37 #3
Er det delse sidehovedet/-foden, der er forsvundet eller er de områder på arket, der ikke bliver vist, når du er i Udskriftslayout-visning.
Avatar billede garma Nybegynder
27. juli 2004 - 19:38 #4
Det er alene sidehovedet-/foden der er forsvundet - jeg kan få det frem ved vis - Sidehoved-/fod; men tidligere er programmet startet op med såvel sh-/f.
27. juli 2004 - 20:00 #5
Hvis du mener det er noget du har fået gemt i normal.dot, er løsningen at slette denne fil.

Når du starter Word næste gang, oprettes en ny standard-kopi af normal.dot
Avatar billede garma Nybegynder
27. juli 2004 - 20:02 #6
Det har jeg gjort et par gange; men den nye normal.dot startede op på samme måde - uden Sh-/f
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juli 2004 - 21:29 #7
Funktioner -> Indstillinger -> Vis -> Flueben i "Objektankre" og "Tekstgrænser"
Avatar billede lwi Nybegynder
28. juli 2004 - 15:56 #8
Tjek din margen - er der plads til sidefoden (filer, pagesetup)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2004 - 23:16 #9
Takker for point ;-)