Avatar billede janni_jensen Nybegynder
27. juli 2004 - 16:24 Der er 1 løsning

Pop -up

Hej jeg skal have lavet en popup i javascript, som skal indlejres i asp kode.

Jeg skal kunne aflæse den tilgængelig skærmstørrelse, og derefter skal pop uppen vises i en procentvis nedskaleret størrelse, såsom 20 % mindre end det vindue hvor pop-uppen blev kaldt fra. Det skal kunne bruges fra forskellige steder, men kun ligge et sted.

Nogen der kan hjælpe... Det er hvad jeg har tænkt lidt i...

target=""_new"" onclick="" var scrwidth=screen.width; window.open('" & href & "', 'popup', 'toolbar=yes,location=yes,status=yes,menubar=yes,scrollbars=yes,resizable=yes,top=100,left=' + (scrwidth-950) + ',width=900,height=700'); return false;"""
Avatar billede janni_jensen Nybegynder
14. september 2004 - 20:40 #1
ok tror bare jeg lukker den....