Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2004 - 23:55 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

High tower kabinet med rude? Ik Chieftec eller Thermaltake!

Hvor finder jeg et High tower kabinet med rude, som sagt må det ikke være Chieftec eller Thermaltake!!

Er det gået helt amode med høje kabineter eller hvorfor er de så svære og finde, eller er det bare mig som er dum til og finde dem?!
Syntes bare det er behageligt med masser af plads i sit kabinet og når man alligevel bruger så mange penge på indmad, hvorfor så ikke også have en rude så man kan se det? ;)

Max pris omkring: 1000 kr

//Lars
Avatar billede thome Nybegynder
27. juli 2004 - 07:18 #1
Lav evt. dit eget, og kald det Lavrits-Tech
Avatar billede thome Nybegynder
27. juli 2004 - 07:18 #2
^^
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
27. juli 2004 - 07:57 #3
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2004 - 21:50 #4
Hehe thome, ville ufatligt gerne, men suger bare til skære ud osv.. :(
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2004 - 21:50 #5
Ikke for og klage kitty.. men ligner jo Thermaltake på en prik! :P Syntes det er orginal og alt for std og kig Å !
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
28. juli 2004 - 07:47 #6
ok, men for 1000,- tror jeg du får svært ved at finde noget der ikke ligner, eller er thermaltake eller Chieftec, med mindre du laver det selv....