Avatar billede lundquist Nybegynder
26. juli 2004 - 22:11 Der er 3 kommentarer

Tilmeldningsscript til bustur?

Oi

Jeg skal bruge et tilmeldningsscript til en bustur jeg skal arrangere, så tænkte på om nogle har et godt script? Det eneste der behøves at ske er egentlig at der kommer en side frem hvor tilmeldte står på...

MVH Tobias
Avatar billede Kengun Praktikant
26. juli 2004 - 22:25 #1
du skal nok bruge noget php eller asp haløj. hvilke af disse kan køre på din server?
Avatar billede lundquist Nybegynder
26. juli 2004 - 23:21 #2
Har lige fundet ud af det:D
Men ellers tak...
Avatar billede Kengun Praktikant
27. juli 2004 - 00:08 #3
godt gået, så lægger du selv et "svar" og accepterer dig selv :)