Avatar billede mulder Nybegynder
26. juli 2004 - 21:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opstart af spooler?

Jeg er i gang med at installere en printer (Lexmark X1170) til min pc, men hver gang jeg forsøger at installere softwaren får jeg en fejlmeddelelse om at spooleren er stoppet... Jeg kan trykke ja for at starte den igen, men intet sker, er der andre måder at starte spooleren på?
Avatar billede mulder Nybegynder
26. juli 2004 - 21:49 #1
Tilføjelse...:
Hvis jeg går i "printere og faxenheder" og vælger tilføj enhed, får jeg en fejl der lyder: "Handlingen kunne ikke fuldføres"?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. juli 2004 - 22:00 #2
Prøv følgene: Højreklik på Denne Computer,
Vælg Administrer
I Tjenester og programmer vælges Tjenester,
Find linien med Print Spooler - Status skal stå til "Startet" og starttype til "Automatisk".
Hvis ikke den kører og er startet - dobbeltklik og i Starttype vælges Automatisk.
Avatar billede mulder Nybegynder
26. juli 2004 - 23:30 #3
Tak ;o)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. juli 2004 - 23:35 #4
Godt du er kørende igen:)