Avatar billede zijco Nybegynder
26. juli 2004 - 16:18 Der er 4 kommentarer

Irriterene popups

Hej alle sammen, nu har jeg i en uges tid haft et meget irriterene problem. problemet er at når jeg går ind på en side som har nogle iframes, så bliver der vist nogle "porno" sider i de iframes hvor der skulle have været nogle ordentlige sider. Jeg har kørt:

- addaware
- spysweeper
- search & destroy
- hijack this

og de siger alle sammen at jeg ikke ha nogle bots eller andet på min com, men de der "porno" sider bliver stadig vist når jeg går ind på sider med iframes og lignene.

jeg har forresten og prøvet at slette alle mine coockies og alle mine temporary internet files, men det hjalp heller ikke.
håber at i derude kan hjælpe mig med problemet, det er ved at være ret irriterene :(

MVH ZijCo.
Avatar billede zijco Nybegynder
26. juli 2004 - 16:20 #1
det er denne side der kommer:

http://www.simplytranny.com/?hitID=1895510305&ccID=208&bean=1-0-3-26212-37-1-10&front=passthru

og så en masse andre små popups.

det kan også ske at der kommer en hvor det er noget med generate money osv..
Avatar billede maggie-christian Nybegynder
26. juli 2004 - 16:21 #2
Efter som du har prøvet alt kan jeg kun se en udvej:

Reinstall af Windows, og derefter fuld update på microsoft's hjemmeside...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 16:24 #3
Følg vejledningen for Spybot og HijackThis her: http://www.arlet.dk/spybothjt.htm

Smid loggen herind, i dette spm, så vil vi kigge på den. Husk at indsætte *alle* linier fra loggen herinde.

(dette indlæg betyder ikke at jeg tager loggen)
Avatar billede arlet Juniormester
26. juli 2004 - 16:32 #4
Kom med den hijackthis log, så hjælpes thesurfer og jeg om at tjekke den*S*