Avatar billede gousin Nybegynder
26. juli 2004 - 16:08 Der er 12 kommentarer

Counterstrike: hl.exe - Programfejl

Når jeg har åbnet steam og prøver at joine en server kommer jeg kun til der hvor dan laver connection til serveren også får jeg fejlen "Instruktionen ved "0x0cba5969" refererede hukommelse ved "0x0e35830". Hukommelsen kunne ikke "read". Klik på ok for at afslutte programmet.

Også lukker den cs ned. Har prøvet at slette ClientRegistry.blob og opdatere igen. men det hjalp intet. Nogen der ved hvordan jeg fixer det?

Screenshot på : http://www.frip.dk/pr0ff/s.JPG
Avatar billede maggie-christian Nybegynder
26. juli 2004 - 16:17 #1
Hvor meget ram har du på din computer...???
Avatar billede gousin Nybegynder
26. juli 2004 - 16:25 #2
768 MB Ram
Avatar billede illdisposed Nybegynder
26. juli 2004 - 16:27 #3
Det fordi du skal opdatere din steam !!

Min gør det samme, men i går kunne jeg opdatere også virker det igen
Avatar billede illdisposed Nybegynder
26. juli 2004 - 16:28 #4
Avatar billede gousin Nybegynder
26. juli 2004 - 16:29 #5
Jeg har opdateret det. Det er dét der fik fejlen frem! har prøvet at opdatere igen, men det hjalp heller ikke.
Avatar billede illdisposed Nybegynder
26. juli 2004 - 16:30 #6
kik linket. Der skulle komme en ny opdatering IGEN IGEN
Avatar billede gousin Nybegynder
26. juli 2004 - 16:32 #7
Kik her: http://cs.boomtown.net/da_dk/bb/viewtopic.php?t=38802

Det er ikke det problem jeg har :(
Avatar billede gousin Nybegynder
26. juli 2004 - 16:33 #8
til illdisposed: jeg har opdateret her imorges (den anden opdatering). Virkede sgu heller ikke. suk! :~p
Avatar billede illdisposed Nybegynder
26. juli 2004 - 16:37 #10
Prøv at slette ClientRegistry.blob filen i steam mappen
Avatar billede illdisposed Nybegynder
26. juli 2004 - 16:39 #11
Hvis du sletter den opdatere den 100 % men når du kommer ind i menu efter så husk tryg Games og tryk Counterstrike og lad den opdatere igen.

Derefter Log helt ud af steam via Log of og prøv nu !
Avatar billede gousin Nybegynder
26. juli 2004 - 19:05 #12
Ingen af disse svar hjalp :( andre forslag? :/