Avatar billede tnt Novice
26. juli 2004 - 12:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hotmail og Outlook 2000

Jeg har Outlook 2000, og har to email konti, den ene virker fint, og den anden er en hotmail konti.

Problemet er bare at jeg i Outlook ikke kan vælge at hotmail kontoen skal hente mails ned via http, jeg kan kun vælge POP3 og IMAP...

Kan man sætte incoming mail server op til at være http i stedet for? eller kan man evt. bruge POP3?
Avatar billede kox Nybegynder
26. juli 2004 - 23:15 #1
Avatar billede tnt Novice
26. juli 2004 - 23:46 #2
Okay, det var ikke helt det jeg havde håbet på... Det ville være rart hvis man kunne flytte ens mails over i en lokal folder!

Men det kan vel ikke være anderledes.

Smid et svar hvis du vil have nogle point :)
Avatar billede kox Nybegynder
27. juli 2004 - 07:56 #3
kan jo ikke gøre for at outlook 2000 ikke kan det bedre :o) ellers må man jo opgradere for 2003 kan ihvertfald...
Avatar billede tnt Novice
27. juli 2004 - 10:48 #4
Jaja, ved det godt :(... Jeg må jo bare opgradere så...

tak for hjælpen anyway